ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

אביזרי אמבטיה

 

האמבטיה שלנו היא אחד מהחדרים הנעימים ביותר בבית שלנו ועל כן חשוב שנדע לאבזר אותה באביזרי אמבטיה מתאימים. אביזרי אמבטיה יכולים להתאים לשימוש ולצרכים המיוחדים שלנו, אביזרי אמבטיה יכולים וצריכים להתאים לעיצוב הכללי של האמבטיה שלנו ואביזרי אמבטיה צריך שיתאימו למידות החלל העומד לרשותנו בחדר האמבטיה, ובסופו של דבר, או בתחילתו של התהליך, כדאי מאוד שאביזרי אמבטיה שנרכוש יתאימו גם לתקציב שלנו וזאת כיוון שמדובר על תחום יקר.

 

זה לא משנה אם אנחנו רוכשים אביזרי אמבטיה שהם קרמיקות או ארונות לאמבטיה או סתם זכוכית, לפני שנצא אל החנויות כדאי מאוד שנגביל את עצמנו לתקציב מסוים אותו אנו מייעדים לאביזרי האמבטיה שלנו. התקציב שנקבע לרכישה זו של אביזרי אמבטיה יגביל אותנו ויחסוך לנו הרבה זמן וכמובן כסף. חשוב להבין, בסביבת הבית וכל האביזרים והרהיטים השונים שאנו יכולים לקנות, כנראה שסניטריה היא התחום היקר מכל. ואביזרי אמבטיה נכנסים בכלל זה. הם יקרים בשל המראה המיוחד שלהם ובשל העמידות הנדרשת מהם. וכמו כל תחום אחר של עיצוב גם עולם אביזרי אמבטיה הוא עולם של חידושים. עולם של אופנה חדשה שדוחקת ממקומה את האופנה הנוכחית, עולם של עיצובים מסורתיים לצד עיצובים מודרניים ולא אחת אנו רואים השפעות של אלו באלו ועולם אביזרי אמבטיה הוא עולם מרתק של דגמים וצבעים שונים.

 

כמה כוח יש לאביזרי אמבטיה שלנו לעצב אמירה ייחודית ומסוימת בחדר האמבטיה שלנו? המון כוח. כוח אינסופי. אביזרי אמבטיה כדוגמת כיור או כדוגמת ברז עקום צורה וכסוף כל אחד מאלו יכול לשפוך וליצוק המון תוכן עיצובי בחדר האמבטיה שלנו והשילובים השונים של אביזרי אמבטיה שונים הם שילובים לא כל כך פשוטים וכדאי מאוד שניתן עליהם את הדעת ממבט עילי של התמונה הכללית. כלומר, כיצד כל אותם אביזרי אמבטיה משתלבים יחדיו ויחדיו יוצרים את האווירה הספציפית שאנו רוצים לשוות לחדר האמבטיה שלנו, החדר בו אנו מתחילים את היום שלנו בין אם אנו כאלו שאוהבים להתקלח בבוקר ובין אם אנו כאלו שרק מצחצחים שיניים ושוטפים בבוקר. בחדר האמבטיה אנו גם סוגרים את היום ושוטפים מעלינו את כל תלאות הים. יש חשיבות גדולה מאוד למראה של חדר האמבטיה שלנו ולתחושה ולאווירה השורה בו. אנו מעוניינים בחדר שמשדר נקיון, חדר שמשדר טהרה. אביזרי אמבטיה בהחלט מעוצבים בהתאם לערכים אלו.

 

אם נצא אל החנויות מבלי לקבוע את התקציב שנעמיד לטובת קניה זו של אביזרי אמבטיה נמצא עצמנו הולכים אחר כל מיני אופנות חדשות וכל מיני חידושים, נמצא עצמנו מושפעים על ידי אנשי מכירות ממולחים שידעו למכור לנו כל מה שירצו למכור וידעו להלהיב אותנו ולבלבל אותנו. כשאנו מגיעים עם תקציב ומגבילים את עצמנו לתקציב אנו הרבה יותר ממוקדים וביכולתנו לחסוך לא מעט זמן ולא מעט כסף ואולי אפילו לצאת עם עודף.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017