ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

ריצפה

 

ריצפה באמבטיה היא חלק מהנוף הטבעי כמעט בכל חדר אמבטיה. ולא רק ברצפה כמובן, שהרי ריצפה ברצפה הם חלק מנוף טבעי של כל רצפה כמעט, אלא שבאמבטיה אפשר למצוא ריצפה המחפים את הקירות.

יש לכך סיבה, הרטיבות לא אוהבת צבע היא מעדיפה ריצפה של קרמיקה שיודעים להתמודד איתה טוב. מה גם שקל לתחזק את הריצפה האלו על ידי ניגוב ותו לא. כמעט. מעבר לפונקציונאליות של ריצפה אלו, יתרון נוסף הוא המראה הנקי והמבריק שלהם שמאוד מתאים לחדר האמבטיה שכל עניינו הוא נקיון ואסטטיקה.

על כן אנו נראה לא מעט ריצפה בחדרי אמבטיה, ברוב המקרים אלו יכסו את כל חלקי הקיר עד לגובה מסוים, גובה בו בעצם הרטיבות כבר לא אמורה להגיע אליו. שם באמת ממשיכים לחפות את הקיר בצבע, אבל גם הצבע הזה צריך להיבחר בקפידה ושוב, בגלל עניין הרטיבות והלחות שמאוד מצוי בסביבת חדר האמבטיה שלנו.

 

אז באמת כשאנו צריכים לבחור ריצפה לחדר האמבטיה שלנו ושל בני משפחתנו אנחנו ניצבים מול החלטה לא פשוטה בכלל.

 

היצע גדול מאוד של ריצפה

כמו כל תחום העיצוב גם תחופ הריצפה הוא תחום של מגוון עשיר מאוד של צבעים וטקסטורות וסוגים שונים של חומרים, סוגים שונים שהשוני שלהם מתבטא גם במראה של החומר. איך נבחר את הריצפה המתאימים לנו ביותר? אז אחרי שנגדיר את הצרכים שלנו שאנו רוצים מהריצפה נוכל להתפנות לשאלת המראה. חשוב שהריצפה באמבטיה שלנו ישדרו את התחושה שאנו רוצים להרגיש ואת האווירה שאנו רוצים להשית בחדר האמבטיה שלנו. אפשר לחשוב תמיד על כל הצבעים הברורים מאליו והשכיחים הלא הם צבעי הלבן על כל גווניו השונים. צבע זה מאוד מתאים לאמבטיה בכלל כל מה שהוא משדר, קלילות ונקיות . מה גם שהצבע הלבן כמו פותח את החלל שצבוע בו ומייצר מעין אשליה בנוגע לגודל החדר וכיוון שרוב חדרי האמבטיה הם חדרים קטנים אז אוהבים לעשות את השימוש בצבע לבן גם לריצפה בחדר האמבטיה בשביל שהחדר יראה או ירגיש גדול יותר.

 

 

מה קורה אבל אם יש לנו חדר אמבטי הגדול? במקרה כזה מומלץ מאוד לחשוב על ריצפה בצבעים שונים, בצבעים חמימים יותר, ואם החדר הוא מספיק גדול וישנם איזורים שאין בהם חשש לרטיבות אז אולי אפילו נרצה לשלב קצת עץ בריצפה של חדר האמבטיה שלנו ולהפוך אותו לחדר שהוא הרבה יותר מאמבטיה חטופה ניגוב והחוצה.

 

חדרי אמבטיה הם המקום בו אנו מסיימים בדרך את היום העמוס שלנו ושוטפים מעלינו את כל תלאות היום וקורות היופם הנעימות פחות. לכן אם יש לנו אפשרות לבחור ריצפה שיעזרו לנו לסגנן ולעצב תחושה ואווירה מסוימת כדאי שנעשה זאת . אפשר לבחור ריצפה בצבעים חמימים ואין סיבה שלא נפנק את עצמנו בריצפה שישדרגו את חדר האמבטיה.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017