ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

ריצופי פנים

 

ריצופי פנים הם השטיח שנמצא למעשה בכל הבית שלנו ולתפקיד שלהם בעיצוב הכללי של הבית ובמראה של הבית ובתחושה ובאווירה שיש בבית הוא תפקיד מכריע ביותר.

 

היום כל אחד רוצה לעצב את הבית שלו ותחום עיצוב פנים אינו אקסלוסיבי עוד לקבוצה מסוימת וכולנו לוקחים בו חלק. וכמו כל דיספלינה שונה בתחום עיצוב הפנים גם ריצופי פנים הוא תחום בפני עצמו עם המון צבעים וטקסטורות ומאפיינים שונים.

 

אז באמת על מה לחשוב ואיך לחשוב עת נמצא עצמנו נדרשים לקבל החלטה בנוגע לסוג ריצופי פנים שלנו ביחס לתפקיד שלהם וביחד למראה שלהם והתרומה שלהם לאווירה הכללית של הבית.

 

האם נלך על ריצופי פנים מסורתיים בצורת רצפות? מה יהיה גודל הרצפות ומאיזה אבן כדאי לנו לקחת את הריצופי פנים שלנו ובמה להתחשב? כל אלו הן שאלות מאוד חשובות כיוון שאנו לא מדברים על צבע לקירות או על רהיט מסוים אותו נוכל להחליף בקלות יחסית ובעלות סבירה יחסית אלא שאנו מדברים על הכיסוי של הבית שלנו, כיסוי שהחלפתו כרוכה בעבודה רבה הדורשת התארגנות שלמה של בני הבית, תזוזה של כל הפריטים והפרטים שנמצאים בבית שלנו, עבודה עם בעלי מקצוע שצריכים להתחשב בתשתיות של הבית. בכלל לא פשוט. אז באמת אנו נרצה לבחור את ריצופי פנים הטובים ביותר עבורנו. טובים ביותר עבורנו, כלומר שעונים על כל השאיפות היצירתיות שלנו והשאיפות העיצוביות שלנו והאמירה העיצובית שאנו רוצים להשית בביתנו, ועוד, שיתאימו לצרכים המיוחדים של הבית שלנו, עומסי העבודה שאנו מייעדים לריצוף פנים שלנו ואופי העבודה. האם ריצופי פנים אלו יתמודדו עם פגעי מזג אוויר, עם רטיבות עם לחות וכן הלאה? כל אלו הם שיקולים חשובים מאוד וכדאי מאוד שנוועץ גם באנשי מקצוע שונים.

 

ריצופי פנים הם כבר מזמן לא עניין של מרצפות ואבנים והיום אפשר לראות עוד ועוד סוגים שונים של ריצופי פנים מכל מיני חומרים שונים. לכל צורת ריצופי פנים היתרונות שלה שהופכים אותה לאטרקטיביים יותר והחסרונות שלה שיגרמו לנו לחשוב בפעם השניה והשלישית בטרם נקבל החלטה.

וגם , שילובי ריצופי פנים שונים היום אפשר למצוא בכל בית. בחלקים מסוימים של הבית ריצופי פנים הם מרצפות ובחלקים אחרים של הבית ריצופי פנים הם פרקטים או דקים מעץ וכדומה. למשל, יש היום הרבה חדרי אמבטיה בהם ריצופי פנים הם דקים וזאת בשל התחושה מיוחדת. זה מאוד נעים לצאת ממקלחת רטובה ולדרוך על עץ במקום לדרוך על הרצפה הקרה ובכלל, לריצופי פנים מעץ כמו הפרקט יש מראה מאוד חמים ומאוד מזמין ואלו כובשים את ליבותיהם של הלקוחות.

 

אין סוף לעולם עיצוב פנים ואין סוף לריצופי פנים שאנו יכולים להטמיע בביתנו ולהנות מהאיכויות השונות שלהם ולהנות מהשירות שלהם לאורך תקופה של עשרות שנים.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017