ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

ריצופי חוץ

 

ריצופי חוץ כבר אינם בבחינת העיקר שנמצא משהו. כבר מזמן ריצופי חוץ הם חלק מעיצוב הבית עצמו ואנשים נותנים דעתם על סוג ומראה ריצופי חוץ שלהם באותו אופן בו הם בוחנים את ריצוף הבית עצמו.

חזות הבית שלנו היא הרושם הראשוני של הבית שלנו וכבר אמרנו מספיק בנוגע לחשיבותו של הרושם הראשוני שלא מגיע עם הזדמנות שניה. כך ריצופי חוץ משחקים תפקיד מאוד מאוד חשוב בעיצוב ומראה בית שלנו, מה גם שמבחינת הפונקציה שלהם, מדובר בריצוף שיש לבחור בקפידה בהתאם לעומסי העבודה שאנו מייעדים להם ובהתאם לסביבה הספציפית בה נרצף בריצופי חוץ והמאפיינים שלה.

 

בשוק יש מגוון גדול מאוד של ריצופי חוץ. ריצופי חוץ קלאסיים בצורת מרצפות מכל מיני אבנים וקרמיקות, וריצופי חוץ מעץ כדוגמת הדקים שהופכים למאוד פופולרים וכל מיני ריצופי חוץ אחרים כדוגמת משטחי בטון. היום אפשר לראות גם בגנים הציבוריים ריצופי חוץ מיוחדים מגומי שעניינם לאפשר סביבת בטיחותית יותר לילדנו עת ישחקו בגינות.

 

 

אז באמת כמו שאמרנו ריצופי חוץ הם לא עניין להקל בו ראש מכל הסיבות הטובות שאנחנו מעלים על דעתנו.

ראשית החשיבות העיצובית שלהם בחזית הבית שלנו, שנית התפקיד שלהם וכמובן כמו כל דבר אחר הטיב שלהם זאת כיוון שאנו לא רוצים לבזבז כספנו לחינם.

 

אז מהו התפקיד של ריצופי חוץ ולמה כל כך חשוב שאלו יהיו מתאימים לסביבה ולמאפייני הסביבה בה אנו נמקם את ריצופי החוץ. אז בגלל שריצופי חוץ הם למעשה בחוץ וחשופים במשך כל שעות היממה לשמש או לגשם אז שבחירת החומר ואופן העבודה בה יונחו משחקים תפקיד חשוב.

אז ראשית אם הסביבה שלנו היא סביבה מרובת משקעים כמובן שנרצה ריצופי חוץ שיודעים להתמודד היטב עם סביבה שכזו וגם נקפיד על עבודת התקנתם והאופן בו אנו אוטמים כל רווח שבין הריצוף במידה ואנו מדברים על אריחים. חוץ מזה בהתאם לעומס העבודה שאנו מייעדים לריצופי חוץ שלנו אנו נבחר את האריחים או כל סוג אחר של ריצופי חוץ. אם אנחנו בונים את החנייה שלנו ורוצים להטמיע בה ריצופי חוץ אזי שאלו חייבים לדעת להתמודד היטב עם תנועה של כלי רכב ועם ליכלוכי שמש וכן הלאה.

אם אנו מייעדים זאת לסביבה שבכל מקרה היא סביבה מקורה, כמו למשל ריצופי חוץ מתחת לפרגולה שלנו או מתחת לסוכך כלשהו, והם לא עתידים לספוג הרבה עבודה, כלומר לא מכוניות ולא הרבה תנועה של אנשים, אז אנו יכולים לבחור בחומר עדין יותר וכנראה שגם נראה טוב יותר.

 

משטחי העץ המשמשים לריצופי חוץ, הדקים, אלו הופכים למאוד פופולרים וזאת בשל הצבע העצי שלהם שמשדבר המון חום וטבע והרבה תחושה של חופש וקאנטרי קלאב. אלו מאוד נפוצים היום בבתים ובחצרות וזאת למרות שריצופי חוץ אלו דורשים לא מעט טיפול ותחזוקה שוטפת.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017