ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

פרקטים

רצפת פרקטים  בחדר שלנו יכולה להוסיף לו המון חמימות ותוכן עיצובי. לפרקט יש את הקסם שלו, הוא חבוי בינות חתיכות העץ והוא עולה אל פני החדר בשניה הראשונה שהעין שלנו נתקלת בפרקטים ובצבע החום והטבעי והחמים שלהם, אפילו המגע של כף רגלינו היחפה או לא,  המקישה או לא, אפילו המגע הזה משפיע על האווירה שלנו בתוך החדר. ואין זה פלא שמיום ליום אנו רואים יותר ויותר רצפות פרקטים ולא רק במשרדים. גם בבתים הפרטיים אפשר לראות הרבה ריצוף פרקטים.

אבל כמו שאנו יודעים להנות מהפרקטים אנחנו צריכים לשמור ולטפל בפרקטים בצורה שוטפת. למעשה, כל ריצוף מכל סוג שהוא צריך לקבל טיפול שוטף וריצוף שעשוי מעץ צריך יותר תשומת לב ותחזוקה ובכלל זה גם הפרקטים.

הטיפול השוטף בפרקטים ישמור את המראה הרענן שלהם ואת היופי שלהם ויאריך את החיים שלהם, ולא מדובר בפעולה מורכבת ביותר או צורכת זמן, מדובר בתחזוקה שוטפת פשוטה של הפרקטים, כזו שביכולתנו לעשותה בעצמנו ללא עזרתו של איש מקצוע. 

כמו כל ריצוף אחר, גם רצפת הפרקטים צריכה שיכבדו אותה מפעם לפעם ושישטפו אותה. כמו כל רצפה אחרת, גם את הפרקטים אפשר לטאטא בקלות ולשטוף בקלות. הפרקטים לא מתמודדים טוב עם רטיבות, כמו כל סוג של עץ אחר. לכן נשתדל תמיד להרחיק כמה שיותר נוזלים מרצפת הפרקטים שלנו.  אם שפכנו בטעות מים או משקה כלשהו מיד ננגב את הנוזלים מן הפרקטים אחרת אלו עלולים לפגוע ברצפת הפרקטים שלנו. כך גם אם יש לנו פרקטים בכל מיני אזורים שחשופים יותר לנוזלים אז כדאי שנשים לב ששום רטיבות לא קיימת על הפרקטים אחרת הפרקט שלנו צפוי להינזק ולא תמיד זה נעים להחליף את הפרקטים למרות שזה אפשרי וזו לא משימה כל כך קשה.

הפרקטים, כמו כל דבר אחר בעולם, נשחקים ככל שמשתמשים בהם יותר. השימוש בפרקטים הוא למעשה הפסיעות שלנו על גבי הפרקטים. כמובן שהפרקטים מעדיפים רגליים יחפות או רגליים בנעלי בית מאשר נעלי עקבים ומגפיים. אלו פשוט שוחקות יותר את הפרקטים, בכל מקרה, באזורים של הבית בהם אנו יודעים שישנה יתכנות גבוהה לשימוש מרובה, כלומר הרבה תנועה באזורים מסוימים של הפרקטים, באזורים אלו נרצה אולי לשים איזה שטיח בשביל למנוע ולהאט את קצב שחיקת הפרקטים.

שריטות ושפשופים הם חלק מחייהם של הפרקטים ואתה כבעל פרקטים אל תדמה בנשפך ששריטות על הפרקטים ושפשופים על הפרקטים לא יהיו חלק מחווית הפרקטים. אפשר להימנע מהשריטות והשפשופים על הפרקטים וגם די בקלות.

אפשר למלא את השריטות או את השפשופים שבפרקטים בצורה פשוטה מאוד. אפשר פשוט לעבור על השטח השרוט או המשופשף ובכל אופן על השטח שניזוק באמצעות שעווה, אם צריך שעווה צבעונית כלשהי אפשר לעשות שימוש גם בשעווה כזו, בכל אופן, באמצעות השעווה אפשר פשוט למלא את החללים שנוצרו על הפרקטים. 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017