ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

פרקטים.

 

פרקטים הוא סוג של מרצפות איתם אנו יכולים לרצף כל חדר לכל מטרה שאנו רוצים.

הפרקטים הם בעצם חתיכות עץ המוצמדות אחת לשניה וכך מתהווה ריצוף הפרקטים. לפרקטים בשונה מהריצוף הרגיל שאנו מורגלים בו יש מעלות אסטטיות שאי אפשר להשיג עם מרצפות. הצבע החום החם של הפרטים יוצר אווירה חמימה ביותר בסביבת הבית, ובכלל, היות והפרקטים עשויים עץ אזי שכל הבית מקבל אווירה שונה והופך לחמים יותר ואולי כפפרי יותר וכן הלאה שאר מוטיבים כאלו של פסטורליה. אפילו הפסיעה על הפםרטים יש בה משהו מרגש. קול טיפוף צעדינו על הפרקטים אי אפשר לפספס אותו והוא מאוד נעים לאוזן ומאוד נעים להתהלך עליהם. הפרקטים זוכים לעטרה חדשה בארצנו ויותר ויותר בעלי בתים מרצפים את בתיהם בריצוף פרקטים. יש המון סוגים של פרקטים ולא כל הפרקטים הם עשויים ומיוצרים מעץ אמיתי, יש הרבה פרקטים דמויי עץ וברוב המקרים בהם יצא לנו להיתקל ברצפת פרקטים סביר להניח שהיה זה פרקט שאינו עשוי מעץ. הפרקטים שאינם עשויים מעץ אמיתי עושים את העובדה כמו הפרקטים האמיתיים מעץ מלא אלא שהם זולים יותר. במקרין מסוימים הם גם הרבה יותר טובים כיוון שהם עמידים יותר לכתמים ורטיבויות והם גם לא נשרטים בקלות בכלל. מה גם שתמיד אנחנו יכולים לפתוח את הפרקט באמצעות איש מקצוע ראוי ולהחליפ את לוחות הפרקטים שניזוקו עם הזמן.

 

רצפות פרקטים בדרך כלל נראה בסביבת משרדים. לפרקטים כמובן הכוח העיצובי שלהם ולכן במשרדים מאוד אוהבים אותם ושם בעיקר נראה אותם. בשוק הישראלי קשה מאוד לשנות מגמות וממנהגים. האנשים התרגלו למרצפות שיש וקשה מאוד להעביר אותם לפרקטים וזאת למרות שהפרקטים עדיפים מכל בחינה כמעט, גם מחיר, גם מראה, גם טיפול וגם האופן הנוח בו אנחנו יכולים לחדש את הפרקטים וכן הלאה.

 

פרקטים אפשר לראות כמעט בכל בית אמריקאני. שם הפרקטים זה הדברהכי רגיל וברור מאליו שיכול היות ובאמת אנחנו רואים שכמעט בכל בית באמריקה יש פרקטים. שם רגילים יותר לעץ ולא מאוהבים בבלוקים ובשיש כמו בארץ. סביר להניח שיש לכך כל מיני סיבות אבל אט אט ולאט המגמה הישראלית שמשאירה אנשים צמודים לכל מיני מנהגי בניה שהם מורגלים בהם בארץ מקדמת דנא, לאט לאט מגמה זו הולכת ונחלשת ואנשים רבים עוברים לפרקטים. הכיף בפרקטים הוא שאפשר להחליט שאנחנו מרצפים בהם רק את המטבח או רק את הסלון, או רק את חדר העבודה. אנשים שעושים כן מגלים אז את הכוח העצום של הפרקטים ואת הייחוד שהוא מביא לבית ואת היוקרה שהוא מביא לבית. וכמו שאמרתי קודם, תחושת היוקרה מתחילה כבר בשלב בו אנו שומעים את עקבי נעלינו מקישים טיפוף קלות על גבי הפרקטים. רק הרעש הזה לבדו כבר מייצר תחושה אחרת.  

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017