ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

משטחי אמבט

 

משטחי אמבט הם אולי הפריט הכי משמעותי שיש לנו בחדר האמבטיה. אין סוף לכוח העיצובי של משטחי אמבט ואנשים מוצאים אלפי ועשרות אלפי שקלים על משטחי אבמט מדהימים ביופיים. ראשית בואו נתמקד סביב השאלה למה בעצם משטחי אמבט שווים כל כך את ההשקעה. בואו נדמיים את עצמנו מתעוררים אחרי לילה קשה של שינה לא כל כך טובה. אנו מדדים מהמיטה שלנו בגושי גוררים עצמנו רצוצי גוף הולכים אל עבר חדר האמבטיה שלנו כמתהלכים בחשיכה, מגששים את דרכינו הלומי שינה כאם היתה זו הפעם הראשונה בה אנו עושים דרך לא ארוכה זו בהחלט. עכשיןו הגענו אל חדרי האמבטיה ואנחנו מתהלכים על השטיח החמים שבאמבטיה או כל המרצפות הקרירות, איש איש וביתו הוא. עכשיו אנו שולחים יד מגששת לברז חדיש מעוצב ביקרות, שני כיורים מונחים לפנינו בצורת ביצה מאבן שיש יפה וצבעה שנהב כחדק. אנו יוצקים מים רעננים ומתוקים על ידינו ומשם הלאה שוטפים פנינו. מביטים במראה אשר מולנו ורואים אותנו עומדים מולה, מעל שמטחי אמבט שלנו, שהיא אבן ענקית ויפה ועליה כל הקונסטלציה הזו שאנו קוראים לה חדר אמבט.

משטחי אמבט יפים מותרים רושם פנטסטי עלינו ועל אורחינו שיכולים להתרשם מטוב הטעם שלנו ונכראה גם מהיכולות הכלכליות שלנו, בכל זאת, משטחי אמבט אינם זולים. מה שמאוד מרשים או מוסיף לרושם הרב של משטחי אמבט היא העובדה שמדובר בסופו של דבר באבן. ולא סתם אבן. מסטחי אמבט מעובדים מאבנים מעולות והן מעוצבות ומגומרות במיטב המסורת. משטחי אמבט היום יודעים לבוא לא רק כמשטח שאותו מחוררים ובתוכו תוקעים כיור עם שני ברזים וכדומה, אלא שהיום משטחי אמבט מכילים כבר את כל העסק, מה זאת אומרת? משטחי אמבט היום מגיעים עם הכיורים מחוברים אליהם או עם הכיורים בתוכם. דמינו זאת בראשכם עכשיו את המראה של משטחי אמבט שבעצם בתוך המשטח כבר חצבו את הכיור. ומה עם מקום למגבות ? ראיתי כבר משטחי אמבט שיש להן מקום מיוחד למגבות שלנו שאנו זקוקים להם בסביבת המטבח.

 

משטחי אמבט יכולים להיות הצעד שלנו שיחליף את כל שיפוץ הבית. בהנחה שאנו מוגבלים כלכלית אבל לא מוכנים לוותר על הלוק של יוקרה ועל עיצוב שהוא סוף הדרך אז אנחנו יכולים להחליט שאנו מחליפים רק את משטחי אמבט שבייתנו. שינוי כזה הוא לא שינוי קטן בכלל והוא יותר בכם רושם רב ביותר ויתן תחושה כאילו חידשנו את כל הבית וזאת כיון שהאמבטיה יש לה מקום מיוחד בחיינו, אנו נמצאים בה בכל בוקר מתכוננים אלי קרב וחוזרים אליה בכל ערב מקרב חיינו, העבודה הקשה שלנו וכל תלאות היום שעברו עלינו כולם יורדים לניקוז במקלחת שאנו עושים בכל סוף ערב. נוכחות של משטחי אמבט חדשים ומעוצבים להפליא יעשו את כל הרושם הזה שאנו רוצים לעשות גם עלינו ועל בני ביתנו וגם על האורחים שעלולים להיכנס אל המקלחת שלנו.  

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017