ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מרצפות

מרצפות הן כבר מזמן לא משהו שאפשר למצוא רק במקלחת או בסביבת המחקלחת. המרצפות בימים אלו נמצאות בכל מקום ובמיני מינים שונים של עיצובי עיצובים וגוונים ונושאים עיצוביים ומה שלא תרצו. עולם המרצפות הוא עולם אדיר ומשפוע בכל מה שאתה עלול לחפש על מנת לרצף את הרצפה שלך בבית או בכל מקום אחר. המרצפות היום גם מגיעות בגדלים שונים ובגדלים הרבה יותר גדולים משבעבר. מה שהופך במקרים מסוימים את עבודת הריצוף לקלה יותר וקצרה יותר ולפעמים גם זולה יותר.

 

היום למעשה, עם כל המגוון האדיר של המרצפות שיש בשוק היום, אפשר לרצף כל חדר בבית בצורה הייחודית לו ובכך ליצור איזו אמירה עיצובית חזקה מאוד באמצעות הריצוף של החדרים השונים. לכוח העיצובי שיש למרצפות אין גבול. במיוחד אם אנחנו עושים משחק של מרצפות לאורך החדרים ומשתמשים במרצפות שונות בחדרים השונים, כל חדר עם המרצפות שמתאימות לו. שמתאימות לו ברמת עומס השימוש שעושים בו, כלומר, בחדר בו יש תנועה רבה ודאי שנהיה מוגבלים אך ורק למרצפות חזקות מאוד ועמידות בפני תנועה רבה. ואם אנחנו מדברים למשל על חדר האמבטיה אז ודאי שנדבר על מרצפות לבנות, ומרצפות שיודעות לחיות בסביבה מאוד לחה ורטובה, ומרצפות שקל לנקותן, כי הנקיון הוא אחד החשובים ביותר בסביבת חדרי האמבטיה שלנו.

בחדר הילדים אנחנו נבחר מרצפות שמשרים אווירה נעימה, אווירה של חמימות. בכנסה לבית אולי נרצה דווקא מרצפות אחרות, עצבע אחר שמשדרות אמירה אחרת כלשהי. כמובן שהיום עושים שימוש רב ביותר במרצפות  בשביל לחפות מבנים שלמים, חיפוי קירות באמצעות מרצפות מאפשר לנו להגן על הקירות שלנו מפני פגעים שונים של מזג אוויר. זו גם מעלה חדשה שעושים בה שימוש במרצפות של ימינו. ובעוד שביכלתנו אפילו להשיג מרצפות מעוצבות ויפות לחיפוי הקירות שלנו אזי שאנחנו יוצאים מאוד מאוד מרווחים. יש מקומות בהם עושים חיפוי של הקירות באמצעות מרצפות יפות והפעולה הזאת לבדה מעלה את הערך של אותו בית. פשוט כך.

 

החיפוי ששומר על המבנה ודאי מעלה את הערך שלו, מצד הפונקציונאליות שלו בלבד. וחוץ מזה, לערך האסטטי כמובן יש משמעות רבה ביותר. פתאום הבית שנראה מט ליפול, הבית האפרורי שהיה קיבל חיפוי מרצפות צבעוניות בחזית הבית נאמר, פתאום כל הבית נתפס אחרת והעין שרואה היא העין שקונה והמחיר של המבנה שלנו קיבל קפיצה מבורכת.

 

הרבה בעלי בתים היום חושבים על חיפוי קירות באמצעות מרצפות וזאת בשל הטעמים שמינתי לעיל.

מעבר לכך יש היום הרבה מרצפות שיש ענקיות איתן נוהגים לרצף בנייינים שלמים. השוק היום יודע להציע מרצפות עם כל מיני איכויות מיוחדות שהופכות אותן לעמידות בצורה מרשימה ביותר וחוץ מעניין זה של עמידות וחוזק הן גם מעוצבות בצורה מדהימה ומאפשרות לנו לעשות בהן שימוש עת אנו מעצבים את ביתנו.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017