ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מקלחות.

מה כבר אפשר לומר ולכתוב על מקלחות. מה כבר אפשר להוסיף על החדרים המאוד מיוחדים האלו אשר נמצאים בביתנו והינם מקום מאוד אינטימי עבורינו, אולי סמל של אינטימיות מקום בו אדם מנקה את גופו. בעצם שומר על גופו. כל זאת קורה מידי ערב אנו מקוויפם, לפעמים גם מידי בוקר במקלחות. כן כן רבותיי. לא חשבתם על זה בטח אפ פעם אבל המקלחות שלנו הם חדרים בו אנו זכוים לחוויות מאוד נעימות ויש להן מרכיב מיוחד מאוד בחיים שלנו. אז למה בעצם שלא נשקיע קצת יותר בעיצוב חדרי האמבטיה שלנו והמקלחות שלנו.

 

דמיינו לכם מקלחת מוארת כולה באור יקרות הנוצץ לעינונו מן המרצפות היקרות בהם ןריצפנו חדר המקלחות שלנו. שווה בנפשכם כיור סקסי בחדר המקלחות שלנו. כיור עמוק מאוד, בצורת ביצה נאמר, בצבע שנהב, מעל הכיור מיתמר לו ברז מתכת כסופה סקסי, כזה עם ידית וינטג לפתיחה ולסגירה, ו בצד ימיםן מתלה מגבות סקסי ועליו חתיכת בד נאה ביותר וסופגת ביותר. עכשיו אחרי לילה טוב של שינה מתוקה אנו מתהלכים לנו מעט מזיעים אחרי שינה טובה אל חדר המקלחות שלנו ושם אנו שולחים ידינו אל תחת הברז הסקסי שיש לנו במקלחת הלבנה שלנו ויוצקים מים זכים ורעננים וקרים על פנינו. תחושת ההתרעננות וההתחדשות הזו היא חוויה שאנו זוכים לה בכל בוקר בו אנו פסועים אל המקלחות שלנו. אחר כך, אחרי ששטפנו פנינו וריעננו את עצמו אנחנו יכולים להיכנס אל המקלחות שלנו ולסובב גלגל והפ. זרם של מים מתוקים זורם עלינו. נשלח יד ונבדוק האם חם מידי או קר מידי ונתחיל לווסת את עוצמת המיםשל זה מחד ועוצמת המים של השני מאידך. עכשיו כזרם המים הוא זרם נעים לגופנו נפסע צעד וחצי והנה אנחנו בתוך המקלחות שלנו. מתרעננים בזרם מים טוב לגוף וטוב לנפש.

הלל הזקן כשהיה יוצא להתקלח היו שואלים אותו הבריות לאן הולך והוא היה משיב להם שהוא הולך להתקלח. לעסוק במצוות האלוקא. מהי מצווה זו? לשמור על הגוף שלנו שהופקד בידינו. אפילו כבר אז ראה הלל הזקן בחוויה זו חוויה כמעט דתית כנראה. ולדעתי זו אכן חוויה מעין זה, חוויה של היטהרות. הכל במקלחות שלנו. היום אנשים לא חוסכים במאום כשמדובר במקלחות שלהם, הם קונים את המקלחונים הטובים ביותר, מרצפים בריצוף הטטוב ביותר ולא מתפשרים בכלל. ברזים מיוחדים שמציעים סוגים שונים ומשונים של עוצמות של זרם. ברזים שיודעים גם לעשות מסאז'' וכל זאת בסביבת המקלחת. היום יש פאנלים למקלחות שמאפשרים אפילו הפעלה של רדיו במקלחת. אין גבול לאפשרויות. אנשים הבינו כוחם של מקלחות. והם משקיעים בהם בלי די ובצדק לדעתי.

אז קדימה, אל תתעצלו, קיפצו לחנות כלים סניטרים שלכם ורהטו היטב היטב רהטו המקלחות שלכם.  

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017