ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

כלים סניטריים.

 

קיץ הוא הזמן לעריכת שיפוצים בבית. שאלו כל קבלן שיפוצים או קבלן גבס, כולם יעידו, קיץ זה הזמן לעריכת שיפוצים. ובאותה נשימה אנו יכולים ודאי להבין שהקיץ הוא הזמן בו חנויות של כלים סניטריים עושות הכי הרבה עסקים.

 

כל חדר בבית זקוק לתשומת לב ויחס מיוחס. אבל אם אנחנו מדברים על כלים סניטריים אזי שודאי נדבר על חדרי האמבטיה שבביתנו.

 

האמבטיה שלנו, שהמראה שלה הוא בדרך כלל לבן ומשעמם, יכולה להיות בקלות מעוצבת להפליא ולשדר תחושה נפלאה של סקסיות ונקיון ויוקרה באמצעות כלים סניטריים. כלים סניטריים אינם זולים ואנחנו לא רוצים כמובן לבזבז את מיטב כספנו ללא מחשבה יסודית של מה אנחנו כן צריכים ומה אנחנו לא צריכים. כמו כן, כיוון שזירה זו של כלים סניטריים היא זירה של צבעים ושל עיצובים מאוד יוקרתיים וזו סביבה עם המון סטייל, אזי שבכל עבר יהיה לנו איזה מוכר שינסה למכור לנו כלים סניטריים מאוד יקרים שאין לנו שום צורך בהם.

 

כיוון שחדרי אמבטיה הם חדרים אליהם האורחים שלנו לא מגיעים ברוב המקרים והם לא רואים אותם ברוב המקרים, אז יוצא שדווקא החדר המאוד מרכזי הזה בביתנו, הוא חדר מוזנח. וזה ראוי להירהור ושאלה גדולה אבל לא בכך נעסוק ולא על זאת נדבר. נדבר על הכוח הגדול שבעיצוב האמבטיה באמצעות כלים סניטריים והרווח הענק שאנו מרוויחים, רווח עיצובי וגם רווח נפשי וכל זאת בחדר הכי מיוחד בבית. אז למה שלא נשקיע ונרהט קצת את החדר הזה בכלים סניטריים?

 

ברז סקסי שנרכוש בחנות של כלים סניטריים יכול לעשות מהפכה של ממש בחדר האמבטיה שלנו. אם כל בוקר הורגלנו, בהתאם לכלים סניטריים שברשותנו, התרגנו לפתוח את גלגל הברז החורק והישן, המעוטר בחלודה וקורוזיה פה ושם, אז פתאום לפתוח ברז מים ולצקת מים קרים וצלולים על ידינו בבוקר, מהברז שרכשנו בחנות כלים סניטרייים כלשהו, זוהי תחושה חדשה ומופלאה, תחושה שהאמינו לא, וספקנים תמיד יהיו בכל עבר. האמינו לי זו תחושה נפלאה, תחושה שתלך איתנו אחר כך גם בהמשך היום.

 

כשאנו ניכנס לחנות של כלים סניטריים אנחנו נראה מראות כספות ומראות זהובות, ברזים מעוקמי פיה וברזים מקומרי גב, והמון המון כלים סניטריים שעוצבו בקפידה מרובה, בהתאם לכל מיני רחשי שוק.

כלים סניטריים מעוצבים על ידי טובי המעצבים וזוהי אחת מהנישות היותר סקסיות ונחשקות בסביבת כלי הבית.

 

כלים סניטריים לרוב משמשים לגם בצד האסטטי וגם בצד הפונקציונאלי. ברוב המקרים, כלים סניטריים שנרכשו בחנויות מכובדות עם אבא ואמא ושנים ארוכות של שירות הם בדרך כלל מוצרים טובים שישארו איתנו שנים ארוכות למדי. לכן, כשאנו חושבים ושוקלים לרכוש כלים סניטריים כדאי שנהיה מוכנים לפתוח את הכיס כי יש מה לקנות וכדאי לקנות כלים סניטריים מעוצבים וטובים.

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017