ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

חיפויים

 

חיפויים בחדר האמבטיה, אנשים מפספסים קצת את כוחם של חיפויים במיוחד בחדר האמבט. הכוח העיצובי של החיפויים הוא אולי החזק ביותר בסביבת הבית. חיפויים יכולים לקחת כל קיר רגיל ופשוט, שבדרך כלל לא שמים לב אליו מרוב שהוא ברור מאליו, ולהפוך אותו לפינת חמדה בבית. חיפויים נכונים על הקירות המתאימים בסביבת הבית יכולים להפוך כל בית פשוט ועייף מבחינה עיצובית לבית מהמם שיש בו המון אמירה וסטייל.

 

חיפויים חדשים יכולים לרענן את המראה כללי של הבית שלנו. אם בעבר כולנו היינו חיים בין כתלים לבנים חלקם אפ מתקלפים פה ושם באיזו קרן זוית, הרי שהיום, בעולמנו הכה מתקדם ורמת איכות החיים שעולה כל הזמן, היום אנחנו יכולים להשתמש בחיפויים מכל מיני סוגים וצבעים ועיצובים שונים, ולחפות את קירות ביתנו ולהנות מתחושה חזקה מאוד של חידוש כללי והתרעננות. לא אחת שמעתי לקוחות טוענים שלו ידעו שתהליך זה של חיפויים כה פשוט, כה זמין וכל כך זול יחסית לתוצאה, הם מזמן היו מטפלים בעניין ומחפים קירותיהם באמצעות כל אותם חיפויים שאפשר למצוא היום למכביר בכל החנויות שמתעסקות באריחים וקרמיקות.

 

חיפויים לקירות משרתים אותנו בשני כיוונים. האחד עניינו אסטטי לגמרי וכל עניינו הוא להקנות לקיר את המראה שאנחנו רוצים. הכיון השני הוא כיוון פונקציונאלי. החיפויים עושים תפקיד של שמירה ואטימה של הקיר מפני העולם החיצונו ופגעי מזג אוויר שונים.

 

מהצד האסטטי, כמה מילים שלא נאמר וננסה לתאר ולהסביר, אין כמו מראה עיניים. כשאנו נכנסים לבית בו הקירות מחופים בחיפויים מעוצבים לפי מיטב המסורת אנחנו מרגישים שאנחנו נמצאים בבית של מיליון דולר. פשוט כך. וכל זאת במחיר ממש זעום מבחינת העלויות השונות של החיפוייים שהשוק מציע. אפשר פשוט לבחור קיר אחד או יותר, או רק חדר אחד, או רק את הקיר שמעל האח או כל פינה אחרת בבית שזקוקה מעט ללבוש חדשני ורענן ונגיעות של עיצוב. לפינה זו נצא ונחפש חיפויים מתאימים. האינטרנט רווי בעיצובים שונים ומשונים של כל מיני צורות של חיפויים בשלל צבעים וצורות וטקסטורות ועיצובים שונים ומשונים.

וגם אם מצאנו באינטרנט חיפויים שלא הצלחנו  להשיג בארץ אזי שאפשר לנסות לייצר אותם בעצמנו. המון אתרים מציעים עזרה גם בנושא זה של יצירת חיפויים בעצמנו.

 

מעבר לכל העניין האסטטי לחיפויים יש גם ערך ממשי של פונקציה. הם משמשים כאטימה וכיסוי הגנתי מפני העולם המשתולל בחוץ. האריחים של החיפויים האלו אטומים ומונחים זו לצד זה בצורה מאוד אטומה באמצעות טיט דביק שמורחים בין האריחים ומתחת לאריחים. כל אלו יוצרים הגנה מושלמת מפני גשמים וכדומה.

 

חשוב להזכיר שחיפויים לקירות יכולים להעלות את הערך של הבית. גם בשל העניין הזה של שימור הקירות וגם בכלל האסטטיקה הרבה שהם מוסיפים לבית.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017