ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

חיפוי קירות

 

חיפוי קירות מאוד שימושי בסביבת המטבחים והאמבטיות ובכל מקום בו עושים הרבה עבודה עם נוזלים למעשה. חיפוי קירות הוא נוח מאוד לניקוי ועמיד בפני מים .

הקרמיקות שמשמשות אותנו לחיפוי קירות עשויות מחומר טיט שעובר חימום בטמפרטורות מאוד גבוהות מה שהופך אותו למאוד חזק. קרמיקות אלו שמשרתות אותנו לחיפוי קירות משמשות אותנו גם לדלפקים, אמבטיות ורצפות.

 

בין האריחים המשמשים אותנו לחיפוי קירות אנחנו שמים סוג של מלט שעניינו להדביק את האריחים ולשמור את כל העניין שלא יזוז ויהיה אטום.

חיפוי הקיר יכול להיעשות ישירות על הקיר אותו אנו רוצים לצפות באריחים. חיפוי קיר יכול גם להיעשות על גבי משטח כלשהו על גביו אנו תולים ומדביקים האריחים משל היה זה קיר. לאחר מכן נדביק את המשטח הזה על הקיר אותו אנו רוצים לחפות. חיפוי קירות מסוג זה נעשה במקרים מסוימים מכל מיני סיבות.

 

את האריחים המשמשים אותנו לחיפוי קירות נדביק על שכבת טיט דביקה אותה מרחנו לפני כמובן בצורה שווה עד כמה שאפשר בכל עבר. בשביל לתקן כל מיני חיפוי קירות למיניהם אפשר להשתמש בטיט דביק זה או כל מיני תחליפים שאפשר למצוא לשם חיפוי קירות בכל מיני חנויות עשה זאת בעצמך.

 

חיפוי קירות חדש יכול להוסיף לנו המון צבע וחיות לבית. לפעמים אנחנו רוצים לעשות שיפוץ כללי לבית אך אין בידינו התקציב הנדרש לשיפוץ כולל של הבית. האפשרות שאנחנו יכולים לנקוט בה היא חיפוי קירות. חיפוי קירות אינו יקר כל כך והוא פותח את הבית שלנו מחדש לגמרי מבחינת העיצוב והאמירה של הבית. חיפוי קירות מסוימים בבית יכול לעשות שינוי אדיר למראה הכללי של הבית, חיפוי קירות יכול ממש לשנות את האווירה בבית או במשרד לא משנה היכן אנו עמלים וטורחים בחיפוי קירות. בסופו של דבר הרווח הוא כולו שלנו במקרים מסוימים חיפוי קירות יכול ממש להעלות את הערך של הבית שלנו אם אנחנו מחליטים למכור אותו. חיפוי קירות יכול להיעשות הן בשל כל מיני שאיפות של עיצוב וריענון הבית, אבל בהרבה מקרים חיפוי קירות בא בשביל הפונקציונאליות שלו על מנת לחפות הקיר המדובר ובעצם לשמר אותו לאורך זמן. קירות חיצוניים למשל, חשופים במשך כל שעות היממה הן לשמש קופחת שעושה שמות בחומר, או לגשם או למזגי אוויר קשים במיוחד, החיפוי קירות בא כשכבת מגן מפריד בין העולם לבין הקיר ואפשר לעשותו באמצעות אריחי קרמיקה שעברו כל מיני תהליכים מיוחדים שהופכים את האריחים למאוד חזקים ועמידים ומבודדים. כל אלו שומרים את הקיר שלנו באמצעות חיפוי קירות ומבטיחים לנו את שמירתו לאורך זמן ארוך ביותר.

 

כך שאם אנחנו רוצים להתחדש בעיצוב חדש לבית שישרה אווירה טובה או שאנחנו רוצים את הפונקציונאלית של חיפוי קירות.

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017