ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

חיפוי פנים

 

הורדת חיפוי פנים יכולה להיות תהליך ארוך ומייגע, זאת אלא אם בידינו הכלים המתאימים להסרת חיפוי פנים.

           

ראשית עלינו להסיר את המלט שבין החרצים של החיפוי פנים. זו יכולה להיות מלאכה מאוד לא פשוטה ומאוד מייגעת, כדאי שיהיהי לנו הסכין המתאים או כלי חשמלי כלשהו שבסופו יש גלגל שנע במהירות איתו אפשר לעבור על החריצים ולהוציא המלט מהם, כמו הכלים של רופא השיניים. אחרת, בלי כלי מתאים זו עבודה ממש ממש לא נעימה וצורכת הרבה זמן. עד שנסיר את חיפוי פנים תצא נשמתנו.

 

כדאי להתלבש בצורה המתאימה על מנת שלא נתלכלכך כשאנו מסירים את חיפוי פנים. כדאי גם אולי שנכין את הבית לעבודה המאוד מלכלכת, שאריות של מלט עתידות לעוף פה, חלקי קרמיקה עלולים לעוף פה והרבה הרבה אבק בסביבה.

 

כשאנו מסירים חיפוי פנים חשוב מאוד שנדע מאיזה נקודה להתחיל התהליך ואיפה אנחנו רוצים לסיים. זו לא עובדה פשוטה כל כך כמו שאפשר לחשוב, כי בכל זאת , חיפוי פנים מולבש היטב על הקיר כיוון שמטרתו להיות איתנו בשימוש כזה או אחר למשך זמן רב. על כן חיפוי פנים מודבק בכל מיני דבקי מלט ובצורה מאוד מאוד חזקה. הפירוק של חיפוי פנים כלל לא אמור להיות פשוט אם אנו רוצים לעשות זאת בצורה שצפםגע בקיר בצורה המינימלית ביותר. מה גם, שאם אנחנו מסירים את חיפוי פנים כמו שצריך אז שתהיה לנו עבודה קלה יותר ופשוטה יותר עת נרצה להתקין מחדש את חיפוי פנים. לחדש ולרענן את הקירות שלנו.

 

חיפוי פנים יכול להיות מצד אחד עבודה של מקצוענים, ומצד שני לא מעט אנשים עושים זאת בעצמם. מרפדים את הקירות שלהם בכל מיני לבנות וחיפויים, חיפוי פנים יכול להיעשות עם קרמיקה פשוטה, או עם שיש מאוד יקר, או סתם דקורים שאנו מציירים ומעצבים בעצמנו, או כאלו שרכשנו בחנויות עשה זאת בעצמך היכן שהוא.

 

חוץ מזה, יש היום הרבה אנשים שנוקטים בשיטת עיצוב זו, לקחת את אחד הקירות הפנימיים של הבית ולעטוף אותו בחיפוי פנים. שיטה זו מייצרת בבית פינה מאוד חמימה ומיוחדת מבחינה עיצובית ואי אפשר שלא להתרשם מקיר שלם שפתאום מחופה בחיפוי פנים יפה. אנשים בדרך כלל יעשו זאת בסביבת הסלון הביתי שלהם, וירשימו עם איזה קיר מהמם עם לבנים מצבע אחר שמרכיבות את חיפוי פנים, ואלו עושות את העבודה לגמרי על האורחים שיעזבו את הבית שלנו אחרי שהותרנו בהם רושם רב על ידי העיצוב של הבית שלנו.

חיפוי פנים הוא הדרך הקלה ביותר להכניס כביכול שיפוץ גדול אל תוך הבית במחיר מצומצם יחסית, ובאמצעות תהליכים שאינם בלתי הפיכים כמו הריסה או בנייה של קירות חדשים בסביבת הבית. חיפוי פנים הוא אחלה פיתרון עבורנו.

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017