ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

חיפוי חוץ

אריחי קרמיקה המשמשים אותנו לחיפוי חוץ מוסיפים המון ברק לקירות שלנו כמו שהם עושים כן בסביבת האמבט או בסביבות אחרות בהם אנו עושים שימוש בקרמיקה.

לחיפוי חוץ נאה יש המון כוח עיצובי ואפשר שקיר עם חיפוי חוץ ממש ישדר אמירה כלשהי ויצור רושם לבית עוד בטרם אורחינו נכנסו פנימה, ובכלל, תמיד נעים להיום הבית הכי יפה ברחוב.

 

מעבר לזאת, בכוחו של חיפוי חוץ ממש להעלות תג המחיר של הבית. חיפוי חוץ שנראה יוקרתי יכול לתת לכל הבית את המראה היוקרתי, המראה המטופח, המתוחזק כהלכה ובהתאם, המחיר שאפשר לדרוש על בית כזה.

 

יש מי שמייחסים לרושם הראשוני את החשיבות הגדולה ביותר בהיכרות. יש מי שיטענו שהכל נקבע כבר ברושם הראשוני, ובהנחה שאנו רוצים ליצור רושם ראשוני טוב על אורחינו, בין אם מדובר בחיפוי חוץ לבית שלנו, או למשרד שלנו, לחנות למפעל וכן הלאה, לא חשוב היכן נרצה ליצור רושם על אורחינו, הרי שבאמצעות חיפוי חוץ סקסי ומעוצב להפליא לקירות שלנו אנחנו יכולים להרוויח את הרושם הזה במהרה ובקלות מה.

 

לבל נשכח שחוץ מהערך האסטטי שיש בחיפוי חוץ, לחיפוי חוץ יש ערך פונקציונאלי רב ביותר. קירות ישנים שבנויים במשך שנים ועמידים לרטיבות ולשמש ולגשם, הם קירות שחיפוי חוץ ממש יכול להגן עליהם ולשמר אותם. חיפוי החוץ שם הוא כמו לבוש לאותו קיר ובאמצעות חיפוי חוץ אנחנו יכולים ממש לאטום ולשמור את הקירות שלנו. לעובדה זו גם יש משמעות מבחנת המחיר הסופי של בית כשאנו רוצים למכור אותו.

 

חיפוי חוץ אפשר לעשות בכל מיני צורות ומכל מיני חומרים. אפשר להשתמש בקרמיקה רגילה, בשיש או בכל מיני רעיונות אחרים וחדשים, הכל כפי מיטב הכוח היצירתי של מי שעתיד להחליט החלטות בנוגע לחיפוי חוץ.

אפשר להשתמש באבנים פשוטות, אפילו לחיפוי חוץ שכזה יש משמעות ואמירה עיצובית חזקה. אפשר להשתמש בכל מיני דקורים מעניינים לחיפוי חוץ, הכל בהתאם לגודל הקיר אותו אנו רוצים לחפות בחיפוי חוץ, כמובן שזה תלוי גם בעיצובים מי מתאים מי לא מתאים להיות על קיר חיצוני ולשמש אותנו כחיפוי חוץ שמאמור לשמור ולהגן על הקיר שלנו מפני פגעי מזג אוויר, אקלים קשה אם זו שמש קשה או קור קשה מאוד, הקיר שעומד שנים על גבי שנים חוטף את בלאי כל אלו ויש קירות שמגיעים למצב קטסטרופלי ולפעמים חיפוי חוץ הוא התרופה המדויקת להם.

 

חוץ מזה, אפשר למצוא המון רעיונות מעניינים לחיפוי חוץ באינטרנט. אפשר לעשות סיבוב ולמצוא איזו צורת חיפוי חוץ שהיא קלה להכנה, היינו מרכיבים שקל להשיג בכל מיני חנויות בסביבה ולהתחילך לרצף את קירות החיצוניים של הבית שלנ בחיפוי חוץ יפה ומשדר את האמירה העיצובית בה אנו רוצים להתהדר בסביבת ביתנו.

 

בהצלחה.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017