ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

המון כוח עיצובי בחדרי אמבטיה

שיפוץ של הבית יכול לחדש אצלנו תחושה שלרעננות וחידוש בסביבת הבית שלנו. תחושה כזו של רעננות וחידוש בסביבת הבית יכולה לעשות תרומה רבה למצב הנפשי שלנו. ממש שינוי חיצוני שנכנס פנימה אל תוך הלב.

 

לא פעם תשמעו כל מיני מטפלים שממליצים לחדש ולהתחדש. בין אם זו חולצה ובין אם זה הבית שלנו. לחדש זה טוב. אז בואו נתחדש, נכין תקציב ונגלה שאין לנו כסף לחדש את הבית שלנו בבשיפוץ כולל ומרשים.

מה נעשה?

ניכנס אל חדרי אמבטיה. שם נוכל לבצע שיפוץ והאמינו לי שיפוץ חדרי אמבטיה הוא שיפוץ שאפשר לגמור במעט כסף ובכל זאת שיפוץ זה מותיר אחריו רושם גדול מאוד רושם שהולך הלאה והחוצה מחדרי אמבטיה אל הבית כולו.

 

ויש לכך סיבה אני חושב, אם היינו משפצים את הסלון לא היינו מגיעים לאותה תוצאה כמו שיפוץ בחדרי אמבטיה. חדרי אמבטיה שאליהם אנו מתעוררים כל בוקר עושים בנו הרבה תחושות שאנו לא מבינים אותן. חשוב להזכיר שחדרי אמבטיה הם חדרים קטנים ומאוד לבנים וכל מה שקשור להיגיינה האישית שלנו, וגם הרפואית, מתקשר מיד לחדרי אמבטיה שלנו. כשאנחנו מתחילים את הבוקר בחדרי אמבטיה מוארים ונקיים, לבנים וחדשים, אנחנו פשוט מתעוררים אל תחושה אחרת וממשיכים את היום בתחושה אחרת.

 

חדרי אמבטיה אפשר לשפץ בקלות ובתקציב דל מאוד. חשוב להזכיר שחדרי אמבטיה מכילים בתוכם כמה אלמנטים שהם כביכול ברורים מאליהם, ודוקא פריטים אלו שהם ברורים מאליהם הם הפריטים שיכולים לעשות הכי הרבה הבדל.

 

למשל, אם נחליף את הכיור בחדרי אמבטיה שלנו אנחנו כבר נשיג את תחשות האחרי השיפוצים הכה טובה. כיור בחדרי אמבטיה מבצע תפקיד חשוב ביותר והנוכחות שלו בחדרי אמבטיה, על אף שאיננו משימים אליה ליבנו ודעתנו, הנוכחות של הכיור היא דומיננטית ביותר בחדרי אמבטיה שלנו

 

ואת הכיור לחדרי אמבטיה אפשר למצוא היום בשלל ובמגוון רב מאוד של עיצובים, מגוון רב מאוד של צבעים של כיורים לחדרי אמבטיה, מגוון רחב מאוד של חומרים מהם מייצרים היום כיורים.

כל אלו אפשר לראות בשפע בכל מיני חנויות שמוכרות כלים סניטריים למיניהן והמגוון הרחב מאפשר לנו הזדמנות מעולה באמת להתחדש. ולא סתם להתחדש באותה סוג וצורה של כיור אליה אנו מורגלים מכל מקום. אלא שבחדרי אמבטיה שלנו אנחנו נתקין או נרצה להתקין כיורים חדשים בצורה חדשה ובלתי רגילה לנו ולעין שלנו. כיור כזה, נאמר מרובע, או בצבע חום, או מסוג של אבן שיש מיוחדת, יכול ליצור אווירה שלמה של התחדשות ורעננות בחדרי אמבטיה שלנו.

 

אז גם אם לא נשפץ את כל הבית, עדיין אנחנו יכולים להתקרב לחוויה זו באמצעות שינוי חדרי אמבטיה שלנו. שימו לב שאני דיברתי פה רק על הכיורים אבל אפשר בעצם לעשות זאת עם המראה, עם האמבטיה עצמה או עם כל פריט אחר שנמצא בחדרי אמבטיה שלנו.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017