ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

שיפוץ של חדרי אמבט יכול לשפר את המצב רוח שלך בהחלט ולגרום לך להרגיש כאילו השיפוץ יצא מתחומי חדרי אמבט ואפשר לחשוב, מבחינת התחושה שלך, ששיפצת את כל הבית.

 

לפעמים אנחנו מאוד רוצים לשפץ אבל אין לנו כסף. אז מה נעשה? נזניח את חדרי אבמט שלנו? נוותר על תוכניות השיפוץ שלנו ונאכזב כל בני ביתנו ואת עצמנו? שלילי. אפשר להתפשר. לא תאמינו כמה שינוי יעשה כיור חדר בחדרי אמבט שלנו.

 

יש הרבה סוגים שונים ומשונים של כיורים לחדרי אמבט שאפשר להשיג היום כמעט בכל חנות שמוכרת כלים סניטרים או חנויות העשה זאת בעצמך. אין צורך להיות מוגבלים יותר לכיורי חדרי אמבט שהם קערות פשוטות וישנות. עכשיו אפשר להשיג כיורים שימשו אותנו בחדרי אמבט מכל הצורות, בכל העיצובים ובכל השיקים המודרנים האחרונים ומכל מיני חומרים.ובעיקר, הכיורים לחדרי אמבט אפשר למצוא אותם גם במחירים יחסים שווים לכל נפש ושכל אדם ממוצע מן הישוב יכול להשיג אותם.

 

בחדרי אמבט ניתן להתקין כיורים שעומדים על רגל אחת, אפשר גם להתקין על הדלפק בחדרי אמבט כיור וישנם כיורים שנתלים מהקיר. כמובן ששיקולים אלו להוסיף על שיקולים אחרים כמו גודל החלל שיש לך בחדרי אמבט לטובת הכיור, והאינסטלציה המדויקת באותו חדרי אמבט, כל אלו עומדים לפנייך כשאתה עתיד לבחור בכיור חדש לחדרי אמבט שלך.

 

בדרך כלל אנחנו נמצא בחדרי אמבט ממוצעים את האופציה הזולה ביותר של כיורים, אלו הם כיורי חרסינה לבנה שאנו מוצאים כמעט בכל חדרי אמבט פשוטים שלא עברו עיצוב מיוחד כלהשהו.

אבל היום אין צורך להיצמד לאופציה ברורה מאליה זו והשוק יודע להציע כיורים בכל מיני צורות וחומרים וצבעים. אפשר להתקין בחדרי אמבט כיור ביצי או כיור מרובע וכן הלאה. האלטרנטיבות מרובות וכדאי שנבדוק היטב מה יש לשוק להציע כשאנו הולכים להכניס חידוש שכזה לחדרי אמבט שלנו.

 

אתה יכול להזמין לחדרי אמבט שלך דלפק שיש שמחובר אליו כיור. זו אפשרות מעולה כיוון שבאפשרות זו של דלפק ועליו כיור האפשרות לכל מיני נזילות למיניהן מצטמצטמת בהחלט. אלו מצויים בשוק במגוון רחב של עיצובים וכל מיני גדלים סטדנרטיים ואפשר למצוא אותם בכל חנות שמוכרת כלים סניטריים.

 

יש המון צבעים שונים ותבניות שונות של עיצובים של כיורים שאפשר להתקין בחדרי אמבט. אתה מוגבל רק על ידי הדמיון שלך תכלס, כל מה שאתה חושב שהוא אפשרי בתחום קיים. כל מה שאתה חושב שאינו אפשרי בתחום גם הוא קיים ואם נלמדך את היקף המכירות שלו תהיה מופתע למדי.

 

זהו. על ידי שינוי קטנטן ומהותי מאוד בחדרי אמבט שלנו אנחנו מרוויחים את התחושה השלמה של שיפוץ כולל. לפעמים שווה לחשוב קצת מחוץ לקופסה ולאפשר לעצמנו להתפנק גם כשהדבר קשה מבחינה כספית.

 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017