ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

האם ראית פעם דקורים יפי מראה והוקסמת ממראיהם ורצית ליצור דקורים בעצמך?

האם יש לך תמונה או ציור כלשהו בראש שאתה פשוט יודע שלו יכולת להפוך אותם לדקורים יכולת לממש פנטזית יצירה מאוד יקרה לך? האם היית רוצה את הדקורים שעשית מתמונה כלשהי או עיצוב שהיה לך בראש, האם היית רוצה להפוך דקורים אלו לחלק מהבית שלך והעיצוב של הבית שלך?

 

יש שני דרכים עיקריות ליצירת דקורים. שתיהן די דומות מבחינת החומרים והתהליך אבל שונות בתוצאה הסופית.

 

ראשית ציור הבסיס לדקורים שלנו, בין אם זה ציור שאנו מכירים ורוצים לייצר ממנו דקורים או ציור ביד חופשית שאנו רוצים לצייר עבור הדקורים שלנו. אנחנו נרצה לצייר אותו בשביל הבסיס של הדקורים שלנו.

 

את הציור שלנו עבור הדקורים אנחנו נרצה להגדיל לגודל המדויק של הדקורים הרצויים, כך נוכל פשוט לעקוב על הציור שלנו ולצייר אותו בקלות ובאין מפריע על הדקורים שלנו.

 

חשוב שנבחר את הציור שלנו לדקורים שלנו בהתאם לחומר עליו אנחנו עתידים לעבוד. ישנם תבניות עיצוב שפשוט לא יהיו נוחות לדקורים שלנו.

 

אם אנחנו לא כאלו יצרתיים אפשר לגשת לאינטרנט לחפש צורות ועיצובים שונים ומשונים של דקורים מכל הסוגים והצורות. האינטרנט כמובן עמוס באלו ואפשר גם לקבל רעיונות, ואפשר גם להשתעשע עם רעיונות ולהדפיס את הדקורים ולנסות לשלב אותם בכיאילו באותה זירה בה אנו רוצים לעשות שישמוש בדקורים.

 

חשוב לוודא שאנחנו יודעים מה אנחנו עושים ברמה העיצובית כשאנחנו מחליטים לעטר את הבית שלנו במיני דקורים שונים.

חשוב מאוד שזכימות הצבעים יתאימו, חשוב מאוד שלא נעמיס על החדרים כל מיני צבעים ועיצובים וסגנונות שונים של דקורים, ךלא פעם המוסיף רק גורע וגורע. בגלל זה האינטרנט יכול להיות אחלה יתרון לעניין הזה של בחירת הדקורים המתאימים. גם האינטרנט וגם המדפסת. אפשר פשט לשבת מול המחשב ולעשות חיפושים שונים של דקורים מכל הסוגים כמיטב פרי יצירתם של אלפי אנשים שונים ברחבי העולם. ואז לבחור את הדקורים שנראים לנו הכי מתאימים לאותה סביבה אותה אנו מנסים לעצב ולשפר את המראה העיצובי שלה ואת האמירה העיצובית שלה.

עיצוב פנים הוא לאו עבודה לחובבנים ובטח שלא דקורים מיוחדים. אז אני ממליץ לאתר את הדקורים הכי יפים והכי מתאימים שאנו מוצאים ברחבי האינטרנט, להדפיס אותם ולנסות לתלות אותם בכיאלו באותה סביבה שאנו רוצים לעצב. אפשר ממש לתלות אותם ולהזמין אנשים בעלי טעם טוב ולשאול אותם האם העמסנו על החדר בצעוניות מיותרת. איזו אווירה הדקורים האלו עושים, האם זו אווירה חמימה ומזמינה, שמא אווירה קרה של מתכת ושל ניכור?

 

כל אלו מאוד חשובים. אנשים נוטים להתפרע עם דקורים כיוון שהם באמת יפים ואין גבול לסגנונות והעיצובים אבל חשוב שנהיה מוסיפים ולא גורעים ולפעמים נגיעות קטנות של דקורים עדינים יעשו את העבודה.

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017