ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

ארכיטקטים

 

לפני שמתחילים לבנות את המבנה אותו אנו חולמים לבנות מזה כבר זמן, חשוב לבחון את העבודה שלנו מול הארכיטקטים ולראות שהכל בסדר בגזרה מאוד חשובה זו.

 

שים לב שהתוכניות שמהוצעות לך על ידי ארכיטקטים הן תוכניות הגיוניות. כל תוכנית של ארכיטקטים צריכה לקחת בחשבון שני אספקטים מאוד מאוד חשובים של המבנה בסופו של דבר. האחד האסטטיקה, חשוב לראות שאתה יכול לעמוד כלכלית בכל השאיפות האסטטיות שהוצעו לך על ידי ארכיטקטים ולראות שלא מדובר בגחמות שאומנם שייכות להן אך לך אין עניין בהן.

 

הצד השני והוא צד לא פחות חשוב אולי בעצם חשוב יותר בסופו של דבר, הצד הזה הוא הצד של הפונקציונאליות, המבנה אמור לשמש למטרה מסוימת, האם ההצעות שהוגשו לך מאת הארכיטקטים איתם נועצת או אותם שכרת להשלמת השימה, האם התוכניות שלהם יעמדו בכל הצרכים שלך וישרתו אותך בסופו של דבר? או שמא הארכיטקטים שלך שכחו אותך קצת ואת הצרכים שלך בתוכניות שהגישו שלך?

חשוב לראות גם שהעיצוב הכללי שבסופו של דבר של המבנה הוא כזה שאתה יכול לעמוד בו ברמה הכלכלית ושאתה יכול לתחזק אותו מידי חודש בחודשו תחזוקה שוטפת, כל אלו הם אספקטים שצריך מאוד להקפיד עליהם עם העבודה מול ארכיטקטים ולראות שכולם מבינים את כולם, לראות שהארכיטקטים שלך מבינים ויודעים את היכולות שלך מבחינת כסף שיש לך עבור תחזוקה שוטפת ובאופן כללי.

 

חשוב מאוד שהארכיטקטים שלך יכירו את המגבלות שלך. חשוב שהארכיטקטים יכירו את מגבלת הזמן שלך ושל בעלי מקצוע נוספים שאמורים להיות מעורבים בתהליך וחשוב שהארכיטקטים יכניסו את כל התהליך בתוך מסגרות זמן שאתה יכול לעמוד בהן. אתה וכל יתר בעלי המצקוע המוערובים בעבודה.

 

חשוב שהארכיטקטים שלך יכירו וידעו את התקציב שלך ויבנו בהתאם לתקציב שלך ולא חלילה שיסבכו אותך בפרויקט שאינך יכול לסיים אותו מבחנה כלכלית.

 

עדיף לבחור ולעבוד עם משרד ארכיטקטים שיש לו נסיון רב ומוכח ושאפשר לראות עבודות שלהם. חשוב להתרשם ממשרד הארכיטקטים, האם הוא משרד יפה? זה ודאי מעיד עליהם ועל הכישרון שלהם ועל היצירתיות שלהם, משרד ארכיטקטים שיושב בבניין מכוער שהוא עיצב לעצמו עדיף שלא נעבוד איתו. כמו כן אפשר כדאי לגשת לבניינים ומבנים שעוצבו על ידי אותו משרד ארכיטקטים ולהתרשם ולדבר עם הארכיטקטים על המבנה, על הפונקציונאליות שלו ועל האקטטיקה שלו, להבין מה ניסו לייצר אותם ארכיטקטים שעבדו שם וכיצד זה בא לידי ביטוי בתוצאה הסופית.

 

חשוב גם שנצא לטטיל עם הארכיטקטים שלנו במקומות ומבנים שאנו אוהבים שמשרים עלינו אווירה טובה, כעין זו שהיינו מייחלית לשוות לביתנו, החלל אותו אנו עתידים לבנות עם הארכיטקטים שאיתנו.

 

חשוב לברר גם שמשרד ארכיטקטים איתו אנו עומדים לעבוד מכיר את המיקום של הבמנה שלנו על כל ההשלכות החוקיות שלו.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017