ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

 

 

ארכיטקט

 

איזה כיף, יש לנו צורך לבנות בית חדש ויש לנו גם היכולת. עכשיו אנחנו צריכים לאתר ארכיטקט טוב שיעזור לנו במלאכה המאוד לא פשוטה מכל מיני בחינות.

ארכיטקט טוב צריך לדעת מענה על כל השאלות שלנו הן ברמת השאלות העיצוביות אותן אמור להגות או להן אמור להגות תשובה הארכיטקט שלנו. זאת ועוד, גם כל צד החומרים והייה והתהליך והרישוי וכן הלאה, כן אלו הם גם בתחום התמצאותו של הארכיטקט שלנו. ועל כן מאוד מאוד חשוב שנחמש את עצמנו בארכיטקט מוכשר שמכיר עבודתו לפני ולפנים וידע לתת לנו המענה כולל והטוב ביותר לתהליך הבנייה של החלום החדש שלנו, הבית שלנו.

 

הארכיטקט הוא זה שאמור לדעת לשאוב מאיתנו את הפנטזיה שלנו וליצור ממנה מציאות של בלוקים וחלליפ פנימיים וחללי חיצוניים.

 

חשוב שנסביר ונשתף ונדבר המון עם הארכיטקט שלנו בנוגע לחלומות שלנו על מנת שזה ידע ויוכל לתת לנו המענה הטוב ביותר שיכול ארכיטקט לתת ללקוחות שלו.

 

חשוב שהארכיטקט שלנו יבין מה אנחנו אוהבים בסביבת הבית, חשוב שהארכיטקט שלנו ילמד על האישיות שלנו ומתוכה ילמד איזה בית צריך להתאין לנו. חשוב שהארכיטקט שלנו ידע מהם הצרכים שלנו, ואיזה תחושה ואווירה אנחנו רוצים להשריש בבית שלנו. חשוב שהארכיטקט שלנו יהיה חשוף לכל הרגשות שלנו, וההרגלים שלנו כן האלה ובהתאם יבנה לנו תוכנית משל היינו אנחנו הארכיטקט של עצמנו.

 

חשוב מאוד שהארכיטקט שלנו ילמד את התקציב העומד לרשותנו אשר לפיו אנו מוגבלים בתהליך הבנייה הכולל. חשוב מאוד שהארכיטקט שלנו ילמד את לוח הזמנים העומד לרשותנו אשר לפיו צריך להתחל ולהסתיים הליך הבניה, כמו כן, חשוב שהארכיטקט שלנו יהיה מודע למיקום הפרוקיט על כל ההשלכות של הרישוי מול הרשויות השונות באותה סביבה. אחרת אנו יכולים למצאו עצמנו מסובכים בהמשך בכל מיני תלאות בירוקרטיות אינסופיות ואנו לא רוצים חלילה להיכנס למקומות כאלו. על כן חשוב מאוד שהארכיקטקט שלנו יתמצא בקיאות גמורה בכל תחומי ההתמקצעות האלו, ועל כן אין זה מומלץ בכלל לעבוד עם ארכיטקט שאינו מקצועי או שאינו מחזיק ברשותו נסיון עשיר בכל מיני עבודות כאלו.

 

חשוב שניקח את הארכיטקט שלנו לכל מיני מקומות אותם אנחנו מעריכים מאוד ובסביבתם אנו מרגישים מאוד נוח ואשר לתוצאות כאלו אנו שואפים גם במבנה החדש אותו אנו מבקשים מהארכיטקט שלנו לעצב ולבנות עבורנו. חשוב מאוד שנדבר על כל המקומות האלו עם האארכיטקט שלנו למען זה יוכל להבין מה בדיוק אנו אוהבים בחלל כזה או אחר ובהתאם להציע כמיטב יכולתו והיצירתיות שלו את ההצעה הטובה ביותר כראות עיניו והתרשמותו באשר לנו חשוב, להציע לנו תוכניות בנייה שיהיה בעצם תרגום של החלומות שלנו לכדי תוכניות ממשיות של ארכיטקט לפני שיוצאים לדרך לעבודה ומתחילים בבנייה.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017