ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

אריחי ריצוף הם כלי יוצר בידם של מעבצי פנים רבים בשביל להקנות לבית או לחלל הפנים המעוצב את המראה הסופי והכולל שלו. לאריחי ריצוף יש המון כוח עיצובי ועושים בו שימוש עד בלי די. ואם פעם היה אופנתי להשתמש בשטיחים מקיר לקיר אזי שהיום המגמה הזו אינה שלטת עוד לריצוף ופתרונות ריצוף, ואריחי ריצוף עושים קאמבק רציני ביותר ותובעים מקומם לו הן זכאים באון טבעי.

 

בשנות האלפיים מגוון ומבחר אריחי ריצוף שאנו יכולים למצוא בחנויות הוא אדיר ואינסופי ועשה התקדמות רבה ביותר בשנים האחרונות . אריחי ריצוף היום באים בכל צורות העיצוב, הפטרנים וסכמות הצבעים האופנתיות ושוק אריחי ריצוף מאוד מחובר עם תנועות אופנתיות שחלות בתחום עיצובי הבית.

 

אריחי ריצוף משלימים את המראה הכללי של עיצוב חללים פנימיים ואם עשינו בחירה נכונה ובחרנו את אריחי ריצוף מתאימים אז ששיחקנו אותה ויש לנו מראה שלם של עיצוב הבית מאלף ועד תיו. אבל אם טעינו אז עשינו טעות קשה כיוון שהכוח של אריחי ריצוף ברמת עיצוב הבית הוא כוח חזק ביותר.

 

לכן, לפני שבוחרים אריחי ריצוף חשוב לקחת בחשבון את כל הגורמים המשתנים שיש לקחת בחשבון שחלילה לא נעשה טעות קשה. חשוב לבדוק שאריחי ריצוף שאנו רוצים לרכוש מתאימים ומשלימים את החלל אותו אנו מרצפים ושהם אינם יוצרים טעויות עיצוביות מכל מיני סוגים שאחר כך עלולים לעלות לנו בכסף רב מאוד ועוגמת נפש.

 

ראשית יש להתחיל עם השאלות הבסיסיות ביותר, האם אריחי ריצוף אלו יצטרכו להתמודד עם תנועה רבה? איזה סוג של תנועה צפויה לעלות על אריחי ריצוף אלו? האם אריחי ריצוף אלו חשופים לשמש, או לגשם, או שהם צריכים לדעת להתנקות ובאיזו סביבה ועם אילו חומרים וכן הלאה.

 

כל אלו חשובים מאוד שכן סביבה פשוטה שאין בה הרבה תנועה יכולה להסתפק באריחי ריצוף עדינים יותר, מאידך, סביבה בה יש נאמר כיתה של תלמידים שעתידים לגרור והזיז במשך כל שעות היממה כסאות ושולחנות וכן הלאה, אזי שנרצה אריחי ריצוף שיודעים לספוג כל אלו.

 

מכאן הלאה נעבור לשאלות העיצוביות, האם אריחי ריצוף שאנו בוחנים מתאימים לסכימת הצבעים הכוללת של העיצוב של חלל החדר? חשוב מאוד לבדוק את זה, זה לא מובן מאליו ולפעמים מגלים את זה רק בסוף העבודה והאכזבה רבה. כדאי לקחת כמה אריחי ריצוף אותם אנו רוצים לקנות ולהציב אותם באותו חלל אותו אנו מייעדים להן, ולראות כיצד אריחי ריצוף אלו משתלבים עם החדר, עם הצבעים, האם הם בולטים מידי או שמדרים משהו סגור? איזו תחושה הם מייצרים בתוך החדר ומה יקרה כשנרצף את כל הרצפה באריחי ריצוף אלו?

 

זכרו, מבחר גדול אינו סיבה להתבלבל. חשוב שנדייק בבחירה שלנו ונבחר אריחי ריצוף שיהיו איתנו שנים ארוכות.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017