ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

 

אריחי חיפוי עשו דרך ארוכה. פעם היו אלו אריחי חיפוי פשוטים ומרובעים. היום יש מגוון אדיר של אריחי חיפוי מכל הסוגים ומכל המינים ובכל הצבעים. היום אפשר למצוא אריחי חיפוי ממש בכל צורה ובכל עיצוב ועם כל סיפור ויש המון אריחי חיפוי מאוד מעניינים בשוק. ובכל מקרה, אם לא מצאת אריחי חיפוי בעיצוב בו חשקת, אפשר לחתוך היום אריחי חיפוי בקלות יתירה ולהכין את אריחי חיפוי שלך בעצמך.

 

אריחי חיפוי היום מקבלים את הבמה מתוך ההבנה שבסופו מדובר בצבעים איתם אנו צובעים ומרהטים את החללים הפנימים.

לפני עשרים שנה אילו היינו נכנסים למסחן אריחי חיפוי היינו המומים מהמבחר המצומם ביותר שהיינו מוצאים שם. היום אם ניכנס למחסן אריחי חיפוי אנו נגלה שהתחום הזה עשה התקדמות מרשימה ביותר ואנו עלולים להתבלבל מגודל המגוון והגיון של אריחי חיפוי שונים ומשונים מכל הזנים ומכל המינים ובכל הצבעים.

 

אריחי חיפוי היום באים בגדלים שונים, באים בצבעים מכל גווני הקשת ובעיצובים שחולשים על כל רעיון אפשרי של עיצוב.

 

אריחי חיפוי היום אפשר למצוא גם עם המות תמות משתנות של עיצובים מסורתיים או עיצובים חדשניים ואפשר בעצם להעניק לחדר אותו אנו מעצבים  , אפשר להעניק לו תמה שלמה באמצעות אריחי חיפוי.

 

היום גם משטח החיתוך של אריחי חיפוי הוא כלי מאוד פשוט שכל אחד יכול לעשות בו שימוש. כך אפשר פשוט להיכנס למחסן של אריחי חיפוי ולקחת אבנים מכל האבנים וכל הסוגים וכל הצבעים ואז בבית פשוט לחתוך את אריחי חיפוי כפי שאנו רוצי בהתאם לעיצוב המאוד מיוחד שיש לנו בראש ואותו אנו רוצים ליישם בפועל ממש בחדר אותו אנו רוצים לרצף ולחתוך את אריחי חיפוי בגודל המתאים ובצורה המתאימה שאנו רוצים וכך ליצור כל מיני צורות מעניינות על הקירות ובעיקר יחודיות ומקוריות לנו.

 

למעשה, אפשר בכלל לגשת למחסן וסתם לדוג כל מיני אבנים יפות שישמשו אותנו כאריחי חיפוי ואז ליצור עליהם ולחתוך אותם כפי שאנו רוצים וליצור כל מיני פסיפסים מאוד יפים ומרשימים ובעיקר מאוד מחוברים אלינו ומרגישים לנו כיצירה משל עצמנו. אריחי חיפוי אגב אינם מוגבלים רק לסביבת האמבטיה ואפשר גם לרצף בקרמיקה ואריחי חיפוי כל מיני קירות בבית וכל מיני שבילים בדרך לבית וכל פינה שאנו רוצים להוסיף לה כוח של אסטטיקה. זה למעשה הכוח העיקרי של אריחי חיפוי, זה נותן תחושה מאוד מכובדת של עיצוב ואם אנחנו מרהיבים שם בעיצוב עם גוונים יפים ותמה של אריחי חיפי אז אפשר להגיע לתוצאות מאוד מאוד יפות באמצעות אריחי חיפוי די פשוטים שאפשר להשיג בכל מקום ולבצע בהם עבודות שינוי וחיתוך וצביעה שונות.

 

אריחי חיפוי היום הם דרך נפלאה לעצב את החללים הפנימיים בבית.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017