ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

אגניות

 

אגניות לאמבטיה, אגניות לחדר המקלחת, אגניות לוקחות על עצמן תפקיד חשוב בחדר האמבטיה ועם הזמן הן סובלות מבלאי שמביא למעט בעיות רטובות ובעיקר נראה רע.

אז קדימה, להחליף האגניות, זה לא פרויקט כל כך גדול להחליף אגניות ואם אתה מכיר את עצמך ואת ידייך, ואחת לשבועים אתה מבקר בחנות העשה זאת בעצמך השונות, סביר להניח שאתה תתמודד עם התקנה של אגניות לבדך.

 

אז קודם כל כמובן שעלייך לבחור את האגניות המתאימות לדר האמבטיה שלך לפי הגודל, לפי הצבע, ולפי הטעם האישי שלך.

 

לאחר שבחרנו אגניות מתאימות עלינו לבדוק היכן אנו הולכים למצב את האגניות שלנו, הם ישר על הרצפה יונחו האגניות או שמא על גבי בסיס כלשהו.

אפשר להניח את האגנית על משטח עץ כלשהו ובכל מקרה עלינו להכין לאגניות מקום מתאים עליו היא תשב לאורך הזמן. חשוב לזכור שמשקל מוים תמיד יופעל על המשטח ועל האגניות בכל פעם שאנו נתקלח ועל כן חשוב שכל הקונסטרוקציה הזו תהיה יציבה ורצינית.

 

אפשר למקסם את היציבות של המשטח שלנו על ידי חול או על ידי מלט. מה שצריך לעשות יש לעשות. אי אפשר שתהיה שם תזוזה כלשהי בסביבת האגניות אחרת נשלם על כך בעתיד בבעיות של רטיבות ומפח נפש. אנחנו לא מעוניינים בכך.

 

עכשיו עליך להניח האגניות על המשטח שהנחת, או על הרצפה על כל האיטומים וחשוב לזכור שאין צורך ליצור שיפוע לאגניות באמצעות שיפוע כל שהו שלהן על גבי המשטח – שכן לאגניות יש כבר את הזוית הנכונה על מנת שהמים יזרמו אל פתח הניקוז.

 

עכשיו יש למקם את האגניות בצורה שפתח הניקוז יתלבש עליה כמו שצריך על מנת שהמים יתנזקו.

אם אנו מניחים את האגניות על בסיס כלשהו אז אפשר ליצור גם איזה חצאית , כנפיים כאלו על מנת שלא יראה את כל מערכת הניקוז אם נרצה להימנע מכך, כמובן ממניעים אסטטים. חשוב לזכור אבל להשאיר גישה תמיד לכל הצנרת כי יום אחד נצטרך לטפל בה.

 

עכשיו כשסיימת עם מיצב האגניות אפשר להמשיך בריצוף האמבטיה, אחרת אנחנו עלולים למצוא עצמנו מרצפים את חדר האמבטיה ולאחר מכן מנסים למצב וייצב ולתקוע את האגניות שלנו אלא שאז אנו נגלה שישנם כל מיני אי דיוקים שתמיד מתגלים ויש רווחים בלתי רצויים ואז יש נזילות ואז צריך להתחיל את כל העבודה מההתחלה.

 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017