ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

בסיס המידע מקטלג 9000 מוצרים על פי קטגוריות (ריהוט, תאורה, שטיחים וכו''''), 870 מעצבים ו- 150 יצרנים. "סטיילפארק" מיועד לשמש ככלי עבודה יעיל זמין ונוח לאדריכלים, מעצבים, מעצבי פנים, מנהלי פרוייקטים, וכל מי שמתעניין בעיצוב ובאדריכלות. האתר מאפשר חיפוש על פי חתכים שונים: משפחת מוצרים, מעצב, יצרן, צבע וחומר: אם מתעקש אדם למצוא ספה אדומה שעוצבה ע"י קארים ראשיד לדוגמה, זה המקום לחפש. האתר מכיל את כל הפרטים הטכניים על כל מוצר, מידע על כל מעצב וכתובת של כל יצרן. גן עדן של ממש.

הכניסה בשערי גן העדן הזה, אינה פשוטה. ועדה מייעצת המורכבת מאנשי אקדמיה, אדריכלים ומעצבים בוחנת כל יצרן וכל מוצר ורק אלו שעמדו באמות המידה הקפדניות שלה זוכה להכנס למאגר הנתונים של "סטיילפארק". המעצב האיטלקי ויטוריו מאנייאנו למפוניאני, מסכם בלשונו הציורית: "אני רוצה שהאתר ישאיר את הזבל בחוץ ויציע לי רק את המוצרים המובחרים והמצטיינים מבחינה טכנית, אסתטית ופונקציונלית"

בעמוד זה תתמצאו כמה פנינים מהאתר, אולם, כדאי שלא להסתפק רק בהם. המלצתנו לאדריכלים ומעצבים שבניכם לסוף שבוע אותו בחרתם לבלות בבית: הכנסו ל"סטיילפארק" ושוטטו בין אלפי המוצרים- חוויה אסתטית והנאה צרופה.




ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017