ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

אביזרי אמבטיה

 

האמבטיה וכן אביזרי אמבטיה וכן הכלים הסניטאריים וכן האריחים בחדר האמבטיה הם פריטים חיוניים ביותר בכל בית. בכל שנה מוציאות החברות השונות בארץ ובעולם סדרה חדשה של מוצרים בתחום האמבטיה וכן אביזרי אמבטיה ומתגאות במוצריהן. אביזרי אמבטיה הם מה שאנו רוכשים בשלב הסופי של חדר האמבטיה. חדר האמבטיה כבר בנוי ומה שחסר בו זה דקורציה. אביזרי אמבטיה של החברות השונות יוצרים את מגע הקסם של שינוי האווירה בחדר האמבטיה. בנושא אביזרי אמבטיה יכול כל קונה לשנות את הצבעים והדגמים בכל עת שירצה. כיום בעידן המודרני ההתפתחות הטכנולוגית הביאה מוצרים רבים ורבגוניים בתחום אביזרי אמבטיה.

 

כיום אביזרי אמבטיה עשויים ממבחר גדול של חומרים ועיצובים שונים ורבים ועשויים משפע של חומרים אדיר ומגוון בין אביזרי אמבטיה. בין מגוון אביזרי אמבטיה ניתן כיום למנות מחזיקי כוסות למברשות שיניים, מתקנים למגבות וכן מתלים שונים, מתקני נייר טואלט, מברשות אסלה בסגנונות שונים, מברשות אסלה, סבוניות, וילונות למקלחת, שטיחוני מקלחת קטנים. בראס יש לציין הוא הנחושת חומר שמקובל לעשות בו שימוש רב בתחום אביזרי אמבטיה. אביזרי אמבטיה עשויים על פי רוב מנחושת שמשמשת כבסיסי של האביזר שמכוסה בדרך כלל בכרום זהב או לבן, ברונזה או ניקל. מדוע נחושת? נחושת איננה מחלידה ושומרת על עמידות רבה שנים רבות, נחושת גם לא מעלה ירוקת.

 

חומרים נוספים מהם עשויים אביזרי אמבטיה הינם חומרי: פלסטיק מסוג של ABS שזה מין סוג משובח של פלסטיק מבריק עמיד וזול. יש גם את החרסינה הישנה שכולנו זוכרים, אולם השבירות שלה הוציאה אותה אט אט מהתמונה. מה שנכנס כיום לתחום הוא שילוב של עץ ומתכת שזה עץ בוק, דובדבן או מייפל המשולב עם נחושת או פליז מבריק או מט. מדובר בעץ משובח ביותר שעובר יש לציין סוג של טיפול מיוחד. העץ עמיד בתנאי לחות קשים ומשמש לחלקים השוליים בתחום אביזרי אמבטיה. תחום נוסף של חומר שנעשה בו שימוש רב בנושא אביזרי אמבטיה הוא חומר העשוי מזכוכית מט שהולכת עם שילובים מיוחדים של עץ או מתכות.

 

כיום בחדרי אמבטיה בכל הקשור לנושא אביזרי אמבטיה לא תמצאו את החורים המעצבנים בקירות שבבתים הישנים מזכירים כוורת דבורים, כיום אביזרי אמבטיה בנויים להנחה עדינה על המשטח ללא פגיעה מיותרת בחומרים מסביב או על הקיר העשוי בדרך כלל מאבן קשיחה כמו שיש או קרמיקה. רוב האנשים מעדיפים יש לציין בנושאי אביזרי אמבטיה מראה פשוט וטבעי בלי הרבה קישוטים עיצוביים פרועים, רוב האנשים מעדיפים כיום אביזרי אמבטיה עם קו נקי פשוט, משהו טבעי קליל ולא רעשני. צבעי המט השקטים והטבעיים כמו צבעי הפשתן וצבעי החול וכן צבעי הבז'''' וצבעי עץ טבעי שולטים כיום בשוק ולעומת זאת המראה המבריק למרבה ההפתעה כבר לא כל כך מבריק בעיני הצרכן שמסתבר מחפש בתחום אביזרי אמבטיה כיום כבר דברים אחרים קלאסיים יותר וקונבנציונאליים יותר.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017