ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

שיפוצים

 

ניהול הארגון האופנתי החדש מצריך כיום שיפוצים מעמיקים לא פחות ממכירת בית. הארגון המדומה או לחילופין ארגון מאופנה מיושנת, כמו משרד ייעוץ שבו רוב רובם של היועצים נמצאים כל הזמן בדרכים, הוא מלאכה קשה בכל הקשור לתחום שיפוצים של מבנה הארגון. ‏כלומר, צריך לדבר, והרבה, על כוונות או על במילים אחרות מה חשוב בארגון ומה חייב בו שיפוצים וטעון שיפוצים ומה לא חשוב בארגון ולא טעון שיפוצים. ואחר כך צריך להמשיך לדבר ולדבר.

 

לגבי תקשורת מרחוק בחברות מסחריות, סבורים כיום המומחים כי אם יעלה בידכם ליצור מודל מנטאלי משותף של העבודה המשותפת שלכם, תצליחו להתגבר על מכשולי התקשורת מרחוק. ‏מודל מנטאלי משותף. זה פרקטי בהחלט לכל הדעות וחיוני לארגון המיושן הזקוק לתנופת שיפוצים תכף ומייד. יש לציין כי מוטיב ה‏שינוי הארגוני או השיפוצים הוא עניין הכרוך בכאב. הארגון כארגון זקוק לתנופת שיפוצים וכן התחדשות, הפעלת צוותים בניהול עצמי או תכנית חדשה להערכת ביצועים. ובכל זאת, היא ממחישה כיצד הפרעה קטנה בתוכנית ובמימושה ביותר עלולה לחולל שיבוש גדול.

 

‏הלקח הוא בארגונים ובחיים בכלל הוא שכולנו זקוקים לקביעות וליציבות בחיינו. מנהלים נבונים מבלים חלק ניכר מזמנם בסיוע לעובדים למצוא קביעות ויציבות חדשות בלב הימים ‏המסחריים הגועשים תמיד השיפוצים והרה אורגניזציה בארגונים והתיאור הזה נכון לגבי כולנו כמעט בכל יום מסחרי בימינו. ‏אבל זה עוד לא סוף העניין יש כאן דברים הרבה מעבר לשיפוצים קטנים יש כאן בעיות של מהות. רוב האנשים היו מסתפקים במצבם הנוכחי. יש לציין שני דברים האחד שינוי הוא לא פשוט וכרוך בכאב. ואילו מאידך גיסא השני זה לעזור לאנשים להתמודד. ‏זהו בדיוק חצי הסיפור על רגל אחת.

 

ערמה שלמה של מחקרים פסיכולוגיים מבוססים אומרים שאנו, בני האדם, זקוקים ליציבות נכון אכן כן אולם לא פחות ממנה אנו זקוקים לגירויים. הפעלים של שינוי הוא כאב. "הם לא רוצים את זה", "הם לא יכולים להתמודד עם זה", וכדומה אנחנו מתעלמים מן החצי השני.  ‏שיפוצים הם חלק מהחיים השיפוצים מסמנים דרך חדשה בחיים השיפוצים הם למעשה התחדשות באמצעות שיפוצים. האם יצאתם הקיץ בדיוק לאותו מקום נופש שאליו יצאתם בשנה שעברה? ‏האם הלכתם אתמול לאותה מסעדה שהלכתם בשבוע שעבר ובשבוע שלפניו? האם, קראתם בפעם השנייה את הפירמה של ג''''ון גרישם במקום לקנות ספר כיס חדש לטיסה האחרונה? אנו מחפשים גירויים, למרות שאנו מעריכים מאוד יציבות, בדרכים קטנות וצדדיות וגדולות הרבה יותר כמו פרויקט חדש, תחביב חדש, קורס ערב חדש, חיפוש אחרי עבודה חדשה. ההיסטוריה של הזמן החדש מלמדת אותנו שחברות בכדי להתקיים זקוקות לשיפוצים ולהתארגנות מחדש באופן רציני מאחר שהזמנים הם רצופי מהפיכות התחום הכלכלי ואין זמן לשאננות או להליכה או פסיחה על שני הסעיפים.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017