ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

קרמיקה

 

עד לפני 10 או 20 שנה ההיצע שקיים בימינו של מוצרי קרמיקה היה מועט ביותר, כיום עם התפתחות הטכנולוגיות החדישות ביחד עם שיטות הייצור החדשות הקרמיקה טיפסה לשחקים כמוצר צריכה המוני המשמש וחיוני בכל בית או בית מסחר עסקי המוני. כדי שתוכלו להצטרף למשחק של חברת היעילות בתחום מוצרי קרמיקה‏ ולגבור על המתחרים הרבים שלכם בתחום, עליכם לעבור תהליך קבלה נמרץ של כח האדם בחברה, הכולל לפחות חצי תריסר ראיונות, אבל לעומת זאת לא ישלחו את המועמדים הללו למבדקים פסיכולוגיים . יאמרו לכם שם כי "מה שאנחנו מחפשים הוא ‏קודם כל חוש הומור. אחר כך אנחנו מחפשים אנשים שצריכים להצטיין כדי לספק את עצמם, והמיטיבים לעבוד בסביבה חברותית. השכלה וניסיון לא מעניינים אותנו כל כך, מפני שאנחנו יכולים להכשיר את האנשים לעשות כל מה שהם צריכים לעשות. אנו קולטים עובדים על סמך הגישה שלהם".

 

קחו למשל את חברת התעופה סאוטווסט ארליין שם קולין ברט היא סגנית-נשיא לענייני לקוחות. זהו תואר חושפני היא החלה לעבוד בחברת התעופה סאוטווסט ארליין ‏בשנת 1971‏, כמזכירה. ברט אמרה לנו כי חברת התעופה מחפשת אנשים "מקשיבים, אכפתיים, חייכניים, האומרים ''''תודה'''' ולבביים" כשהיא קולטת אותם במחלקת הנהלת החשבונות, לא פחות מאשר לתפקידים של פקידי ק בלה ודיילים .

 

‏העובדים הנמרצים והתוססים הם גם עובדים גמישים. אף על-פי שכולם מאורגנים, עד האחרון שבהם, כל אחד מוכן לעזור לחברו בשעת הצורך. "האנשים שלנו הם בעלי מכוונות לתוצאות, ולא מכוונות לתהליך", אומר קלהר. "אין להם מכוונות לדפוסים ולצורה, והם אינם מתמקדים במדרג של הארגון, או בתפקיד או בתואר". חברת השמה לה את נושא היעילות בתחום מוצרי קרמיקה עושה מחקרים לגבי המוצרים מידי שנה ומחפשת במה להתחדש בתחומי קרמיקה, מה קיים בשוק בתחומי קרמיקה ומה אפשר לחדש לצרכן בתחום של מוצרי קרמיקה ודומיהן. כיום ניתן למיין מוצרי קרמיקה לפי תהליך הייצור והעיבוד שהם עוברים במפעלי התעשייה. יש את אריחי קרמיקה שנשרפים בשני שריפות, כאשר בשריפה הראשונה שורפים היצרנים של הקרמיקה את גוף האריח ובשריפה השנייה שורפים היצרנים של הקרמיקה את הזיגוג העליון על גבי החומר. אריחי קרמיקה אלו הם בעלי ספיגות בינונית וגבוהה ומתאימים בעיקר לאריחי קיר.

 

יש גם את הסוג של אריחי קרמיקה שנשרפים בשריפה אחת כאשר גוף חומרי קרמיקה וכן זיגוג חומרי קרמיקה נשרפים יחד. מדובר כאן בתהליך של כבישה בלחץ גבוה מאוד של גוף אריחי קרמיקה. קרמיקה זו מאופיינת בעיקר בחוזק גבוה מאוד של האריחים לכפיפה וכן בצפיפות נמוכה וכפועל יוצא ממנה גם ספיגות נמוכה. סוג קרמיקה זו משמשת את הצרכן בעיקר לריצופים, במיוחד במקומות כמו קניונים או מרכזים מסחריים שבהם יש צורך בחומרים עמידים עם יכולת נמוכה לשחיקה של מוצרי קרמיקה.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017