ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

כלים סניטרים

 

זכרו ‏התלהבות היא דבר מדבק כך גם בתחום הפיתוחים המודרניים במוצרי תעשייה וכן במוצרי כלים סניטרים. יש לציין כי כלים סניטרים הם המילה האחרונה בשוק חדרי האמבטיה. יש משפט מוכר המאפיין את עניין הפיתוחים המודרניים כולל בתחום כלים סניטרים לגבי ההתחדשות ושינוי וכך הוא אומר: "העניקו תגמול על כישלונות מצוינים. הענישו על הצלחות בינוניות". העיקר הוא לנסות ולנסות ולא להרפות ולהיטמע בשגרה היומיומית החדגונית של חוסר היצירתיות.

 

‏במוצרי כלים סניטרים מריבה וחילוקי דעות בגלל מועדי סיום בלתי צפויים הם נחמת הטיפשים. איש אינו הולך הביתה במפעל יצרני מנומנם וחושב שהוא השלים יום עבודה לכאורה הוגן. במקום זאת, מכיוון שכולנו כבני אנוש אגוצנטריים, אנחנו חושבים על המריבות שהיו לנו ועל הנטל הלא צודק שהוטל על כתפינו היום ומחפשים להתחמק מעבודה ומחשיבה על התייעלות בעבודה. ללא משוב חיובי קבוע, אפשרות לקבל הדרכה שוטפת וגם תכניות תמרוץ צוותיות ואישיות שונות, אנחנו מועידים לעצמנו תוצאות בינוניות, ולא את המעל ומעבר לחובת התפקיד השגרתי הנדרש, אם ברצוננו שמוצר או שירות מסוימים יזדקרו בשוק העולמי ההולך ונעשה צפוף יותר ויותר . היכן הייתם מצפים למצוא נאמנות גדולה יותר? בחברה הממשית בע"מ? או בחברה המדומה בע"מ? זו בכלל לא התמודדות כך נראה לפי ההיגיון הבריא, ברור שהחברה המדומה בע"מ מנצחת במשחק הזה.

 

במוצרי כלים סניטרים יש את מוצרי האגניות. בשוק קיימים מגוון גדול של אגניות מחומרים שונים. קיימות אגניות שעשויים מחומרים של אבן, שיש או פורצלן וכן עשוי מחומרים סינטטיים. בבחירת אגן יש לשים לב לאגן שימנע החלקה ושיהיה נעים למגע ולניקוי, גם צורת העיצוב של שולי האגן שפונה כלפי חוץ או כלפי פנים. שוליים הפונים כלפי פנים מונעים התזה של המים על שאר מוצרי כלים סניטרים. כיום הקשת הרחבה של פריטי הריהוט של חדרי האמבטיה הם רחבים ומגוונים ביותר. פריטי הריהוט מציעים כיום מוצרים אסטטיים וייחודיים כמו כלים סניטרים למיניהם, ארונות כביסה וארונות אחסון ניידים שמאפשרים ניצול יעיל של פינות וזוויות שונות בצורה אופטימאלית.

 

‏כמו בתחום פיתוח של מוצרי כלים סניטרים אם קבלן עצמאי צלם, או חשמלאי בימה ראשי או מאפרת אינם מתייצבים לעבודה ‏בבוקר, לבטח אתם יכולים להיות בטוחים ש"הוא לעולם כבר לא יקבל עבודה בעיר הזאת" וכל שכן שהמוצרים של החברה קרי מוצרי כלים סניטרים לא יגיעו לשום מקום. המוניטין בתחום במוצרי כלים סניטרים ובתחומים אחרים הקשורים לעובדים ולפיתוח, המוניטין מטבעו עובר כמובן לחיוב ולשלילה מפה לאוזן והמימרה שאתה טוב כמו המשימה האחרונה שעשית הם ההתחלה והסוף וכל התחנות שבדרך, מבחינתו של קבלן עצמאי שעובד עבור החברה המדומה בע"מ. ‏אפשר גם להגיד בוודאות שלקבלן עצמאי יש הרבה יותר אחריות מכפי שמוצאים אצל שכיר מן המניין בחברה הממשית בע"מ.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017