ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

ג''''קוזי

 

ג''''קוזי זה הנאות החיים. כל צרכן חולם על סוג של ג''''קוזי בדירה או בבית שלו, כיום החלום שווה לכל כיס, העידן המודרני הביא את בתי המרחצאות היקרים של פעם אל חדר האמבטיה שלנו ובמחיר סביר. מה צריכה חברה המפתחת ג''''קוזי? מיומנויות טכנולוגיות וכישרון יצירתי של עובדיה. כיצד מגיעים לזאת?

 

אם אתה מנהל חברה המעסיקה מספר ‏עובדים בערך. אתה אומר לעצמך הם אנשים נהדרים הרי בגלל זה קיבלנו אותם לעבודה. לא עולה בדעתך לרגע להעביר אותם בדיקות כשירות כתנאי להעסקתם כמו שלא עולה בדעתי לטוס לירח. לכאורה עצם הרעיון במקום שלכם לא סביר ולא הייתם לוקחים אותו. ‏אבל, אתם משיבים, החברה שלנו בעניין ג''''קוזי למשל היא לא איזה מזנון של מזון מהיר שבו עובדים כמה טיפוסים שלא גמרו בית-ספר. אולי לא. אני מניח שיש אצלנו כיצרניי ג''''קוזי חבר''''ה בעלי תארים ותארים אחדים יותר מאשר במזנון ממוצע. אבל מה לזה ולמחיר של טוגנים? אילו הייתי בעלים של מזנון למזון מהיר הייתי נוקט בדיוק אותה גישה. אני רק רוצה חבר''''ה כשירים, בני 17 ‏או 67 ‏. ואני אנסה ליצור סביבה של אמון וכבוד, בדיוק כמו בחברת יצרניי ג''''קוזי. ‏אבל מה היה קורה אילו היו לך עשרים מזנונים?" אז מה? אילו היו לי 200 ‏, העדיפות הראשונה שלך הייתה בבחירת הברנשים שינהלו אותם. הייתה רוצה שכל המאתיים יהיו חבר''''ה נאים ומסודרים שתענוג להסתובב אצלם. הייתה דואג להיות מעורב ישירות בקבלתם לעבודה, והייתי מוודא ש''''מחלקת האנשים'''' שלי כך קוראים למחלקת משאבי אנוש בחברת Southwest Airlines ‏תקלוט את המסר של ‏קבלו לעבודה אנשים מסודרים שימצאו חן בעיניכם אחר כך כבר נלמד אותם מה זה המבורגר או במקרה שלנו ג''''קוזי.

‏כיצרניי ג''''קוזי אם אתם רוצים סביבה של אמון, אכפתיות, והתחשבות שהיא אגב הסביבה היחידה שבכוחה להוביל לאמון, לאכפתיות ולהתחשבות בלקוחות, אז אל תדחפו את האף לחיים האישיים של העובדים. יש צורך בשימת גבולות גם לדבר הזה אם אנחנו רוצים עובדים יצירתיים בעלי יכולות טכניות גבוהות. בכל דבר יש צורך בבאלנס. כיצרניי ג''''קוזי כמובן תתגמלו אנשים על פי הישגים, ולא על היותם עובדים לדוגמה. קחו את המוטו של היצירתיות כיצרניי ג''''קוזי ועשו בהם שימוש מושכל יומיומי: אנשים עושים חלק נכבד מהעבודה הטובה ביותר כשהם מרוחקים משולחנם. וכן שעמום הוא התגמול ההולם אנשים העובדים כל היום ולעולם אינם עושים הפסקה רצינית.

 

וכעת לעניין ג''''קוזי יציין כי כיום מרבית אמבטיות העיסוי וכן ג''''קוזי המשווקות לצרכן מצוידות במנועים של בין 3/4 ל- 1.5 כח סוס. באמבטיות עיסוי רגילות וכן ג''''קוזי יש לציין ישנם בדרך כלל 6-8 מזרימים ומספיק שם מנוע עם כח סוס אחד בלבד במקרה הצורך ניתן להוסיף לה 6 מזרימים לקבלת התוצאות ההידרו-תרפיות. כיום בעניין ג''''קוזי ישנם מזרימים שעשויים מפלסטיק ומזרימים שעשויים ממתכת שבאה עם ניקל או ציפוי זהב.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017