ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

בריכות שחייה

 

חברות מסחריות כיום במיוחד בעידן הסחר בבורסה חייבות למציג את עצמן בחזית החדשנות והיצירתיות. המודעות כיום לנושא השירות ללקוח היא גדולה מבעבר ולא רק כהצגת חזון לפיו "הלקוח קודם לכל" וזהו, יש צורך כאן בתוכנית פעולה. קחו למשל את נושא בריכות שחייה, כיום בנושא בריכות שחייה חשוב לייצרן לקלוע לרצון הלקוח בצורה מושכלת, כן לפתח חידושים בתחום אולם למצב אותם לפי צרכי הלקוח. למשל גודל הבריכה ועומקה איננו חשוב כיום מאחר שזה פשוט פרט קבוע פחות או יותר בכל החברות אלא מה שחשוב זו מערכת הסינון, מערכת המשאבות של הבריכה וכן המערכת המזרימה חומרי חיטוי לבריכה, הקפדה על תקני בטיחות ותקינות וכן עיצוב חיצוני נחמד לעין.

 

לגבי גישת הטיפול בלקוח חשוב לאמץ בכל חברה מספר נתונים: תליית הנתונים הסטטיסטיים עצמם הנוגעים ללקוח בכל רחבי המפעל, הפצת מכתבי הלקוחות ללא יוצא מין הכלל בין עובדי החברה, תליית תמונות של קניינים וכן מוצרי החברה על הקירות, סיור ללקוחות הרשת במפעלי החברה, פרסים שבועיים על שירות יפה, השירות ללקוח צריך לככב בעלוני החברה בצורה של סיפור יפה, ישיבות צוות להערכה בסופי שבוע. על מנהלי החברה ובכיריה לקחת על עצמם את העניין ברצינות בכדי להיות מודע לחשיבותו בתחום האיכות והשירות מאחר שעל כך יקום וייפול כל נושא הצמיחה של החברה. יש צורך להאמין במשהו משגע ויוצא דופן ולקדם אותו ולהאמין בעובדים ולקדם יצירתיות בחברה באופן חופשי ומשוחרר ביותר. מומלץ להשקיע באנשים הנושאים באחריות היומיומית לפרטים הקטנים ביותר במפעל ואז סביר להניח שאם תניחו את ענייני האגו בצד ההישגים שלכם בביצוע במפעל יגדלו לעומת המתחרים שלא נחים לרגע בתחומים אלו.

 

בתחום בריכות שחייה ובאמבט העיסוי פעולת הזרימה של המים מושגת באמצעות סילונים העובדים על עקרון ונטורי וניתנים לכוונון לפי הצורך. המערכת עובדת על ידי שימוש בממברנות מיוחדות וכן הסטת כיווני הזרימה דרך פתחים מיוחדים או באמצעות מערכת חשמלית המכונת פניאומטרית חשמלית המפעילה משאבה עם לחץ גבוה. בתחום בריכות שחייה ובאמבט העיסוי קיימים יש לציין לא פחות משלושה סוגים של מזרימי מים, סוג ראשון הוא מזרימי טורבו שמזרים את המים בצורה חזקה, סוג שני זה מזרימי מיקרו שמזרימים את המים בצורה פחות חזקה, סוג שלישי הוא הסטנדרט. קיימים יש לציין מזרימים שפולטים בועות בקרקעית האמבט או הבריכה. בתחום בריכות שחייה ובאמבט העיסוי ישנת מזרימים שעשויים מפלסטיק ויש שעשויים ממתכת עם ניקל או ציפוי זהב. יציין כי בעת הפעלת המערכת בתחום בריכות שחייה ובאמבט העיסוי חייב גובה המים להיות מעל המתקנים המזרימים מכיוון שהם אסורים בחשיפה. רצוי מאוד לא לרכוש מנגנון הפעלה מסובך עם רכיבים ופטנטים מסובכים בשל פגיעותם על פי רוב ממערכת המים אלא אם כן מערכת ההפעלה ממוקמת בדופן החיצוני שלא בא במגע עם המים כמובן ואז המערכת מאריכה ימים.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017