ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

אמבטיות

 

הם נקראים אמבטיות, שם אנו מתקלחים ומבלים חלק מחיינו, אנשים רבים מקדישים לעיצוב אמבטיות את מיטב תשומת הלב. כיום מבין מוצרי הקרמיקה השכיחים בתחום חדרי אמבטיות את החידוש החשוב ביותר בתחום מהווים אריחי הגרניט פורצלן. אריחי הגרניט פורצלן הינם בעלי עמידות וחוזק גדולים וכן עיצוב של גימור עם דגמים רבים וכן צבעים רבים. הגרניט פורצלן נראה כמו חומר טבעי ביותר. כיום נוכל למצוא אריחים שעליהם מוטבעים בתלת מימד צורות שונות ומעניינות כמו למשל עקבות מאובנים כאילו מדובר ביצירה ארכיאולוגית באמצע הסלון. קיימים אריחים עם מראה של פרקט שדומים ביותר לעץ טבעי אולם בשונה ממנו הם חזקים ועמידים ביותר. מחוץ לאריחי החיפוי כיום מיוצרים גם אריחי קישוט שונים במגוון צבעים ודגמים כמו עיצובים אנגליים קלאסיים או דגמים הנראים כמו עבודות יד. עוד עיצובים הם ציורי כתב מערות קדום או פסי קרמיקה רקומים או עבודות פסיפס שונות ורבגוניות.

 

הצבעים שנמצאים בשוק חדרי אמבטיות כיום הם גווני בז'''' וכן צבעי אדמה וצבעי אבן. אריחי החיפוי בנויים בחספוס המזכיר את סוג החומרים בטבע. בחדרי אמבטיות מה שהולך זה אריחי חיפוי קטנים שלא כמו בכלל הבית שם אריחי החיפוי הגדולים שולטים. הכלים הסניטאריים כיום מאופיינים בקו לבן ונקי. הכלים הסניטאריים הלבנים משתלבים כיום בצורה יפה עם גווני האדמה והטבע של חדר האמבטיה. הכלים הלבנים מאופיינים בסוגים רבים של עיצובים, דגמים עתיקים, נקיים המצוירים ביד. הכלים הסניטאריים הם אביזרי הקישוט שלנו באזורי ותחומי אמבטיות. כיום כיורי אמבטיות באים עם דגמים רבים וכן עיצובים וחומרים מגוונים ביותר. הכיורים מוצעים כיום לציבור בשלל דגמים, בין הכיורים נוכל למצוא כיורים תלויים וכן כיורים בעלי רגל שלמה או חצי רגל. קיימים כיום כיורים עגולים וכן כיורים בעלי חרוט כפול, כוס שמפניה, רגל מתכווננת ועוד.

 

יש כיום בחדרי אמבטיות כיורים שנעשו בצורה של קערות אליפטיות שהורכבו על מושב מתכת עם צבע נחושת או כסף, מושב המתכת עשויים רשת שלתוכה מכניסים את הכיור כאשר לצד הכיור שעומד על שלוש רגליים דקות יש גם מתלים למגבות. גם לאסלות בחדרי אמבטיות יש אלמנטים עיצוביים רבים ושונים פיגורטיביים פיסוליים ושאר סגנונות שונים. כיום בתחום האסלות יש את אסלות מונובלוק שעשויות כיחידה אחת שלמה עם מיכל ההדחה שלהם, יש גם אסלות תלויות עם מיכל הדחה שנמצא בתוך הקיר, האסלות הללו מאפשרות לנו לבצע ניקיון סטרילי וקל ביותר בחדרי אמבטיות לעומת אסלות אחרות בחדרי אמבטיות.

 

אמבטיות כיום עשויות משני חומרים בדרך כלל שהם פח מצופה אמאיל וכן פרספקס. פרספקס בדרך כלל עמיד לאורך שנים יותר מפני פגיעות מפח, החיסרון שלו הוא שהוא רך לעומת הפח. את בחדרי אמבטיות מפח או מאמאיל לא מומלץ לנקות בחומרים חזקים שייגרמו להם לשחיקה מהירה שיכולה לפגוע בציפוי העדין שלהם, רצוי לעשות שימוש בחומרים עדינים.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017