ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

בריכות פרטיות כחלק מאירוח כפרי

 

 

רמת החיים עולה משנה לשנה, ומביאה עימה תרבות פנאי עשירה. כאן נכנסות לתמונה הבריכות הפרטיות כחלק מעיצוב הגינה, וכהזדמנות לכושר בבית. הבריכות הפרטיות אינן נבנות רק בחצר הבית ,אלא גם מוכנסות פנימה לחלל מקורה ואף לחלל הסלון.

קיים דגש רב על עיצוב הבריכות ובאומנות כך במציאות , הן מסמלות חופש וחיים טובים.

בריכת שחייה פרטית היא חלום שרבים בארץ מגשימים אותו. מעריכים כי כיום קיימות בארץ 10 אלפים בריכות  עם קצב גידול של כ-10 אחוז בשנה. הסיבות לגידול המואץ קשורה בגורמים  כלכליים וחברתיים ותרבותיים הקשורים לסגנון חיים ועיצוב. גם המודעות הרבה לחשובות הפעילות הגופנית היומית העלתה את אחוזי קניית הבריכות הפרטיות.

בריכות פרטיות נכנסות גם לתחום הבילויים והם ממוקמות בחצרות צימרים פרטיות. התיירות הכפרית הולכת ומתפתחת והתחרות בענף זה הביאה לכך שבעלי צימרים רבים החליטו להקים בבתיהן אטרקציה בדמות בריכה. הקמת בריכה בחצר היא ללא ספק אלמנט שמעלה את ערך הנכס וללא כל יחס להשקעה הכרוכה בהקמתה. הבריכה היא  מקדם מכירות ראשון במעלה. בעלי צימרים השכילו להבין כי הכנסת בריכה הופכת הכרחית ומה שיפה הוא שהיא יכולה להגיע במגוון רחב של חומרים, סגנונות עיצוב ופתרונות חכמים שמאפשרים הכנסתה כמעט לכל חלל למרות אילוצים כאלו ואחרים.

הבריכות המתועשות נכנסו לשוק כמוצר זול יחסית והפכו בטבעיות  למוצר בר-השגה. הטכנולוגיה החדישה לסינון וטיהור מי הבריכה גרמו לכך שאין צורך להחליף את מימיה לעיתים קרובות ולמעשה כמויות המים שאנו מוציאים על השקיית הגינה גדולות משמעותית ממה שדרוש לתחזוקת הבריכה.

צריכת החשמל לבריכה: אין צורך בחשמל רב בכדי להפעיל בריכה. בריכה צורכת חשמל בדיוק כמו המקרר הביתי.

 

תחזוקה ועלויות: עלות תחזוקת הבריכה תלויה בטכנולוגית של מערכות ההפעלה. איכות גבוהה יותר תוזיל עלויות. תחזוקת בריכה שנעשית ע"י איש מקצוע, המטפל בבריכה אחת לשבוע תעלה לכם בסביבות ה 100 דולר לחודש (לא כולל חומרים). במידה ומתחזקים את הבריכה לבד, עליות התחזוקה ינועו סביב ה-60 דולר. (החישוב הוא חודשי-שנתי. בחורף העלות קטנה יותר מאשר בקיץ).

 

אנשים רבים שואלים את עצמם שאלות רבות באשר להקמת בריכה פרטית בביתם. למשל: האם החלטה על הכנסת בריכה צריכה להיעשות בשלב תכנון הבית, או שניתן להוסיף בריכה פרטית בשלב מאוחר יותר? מה עדיף- בנית בריכה מתועשת או בריכת בטון?  האם כדאי לנצל את שטח המרתף ולבנות בריכה מקורה בתוך הבית?  או האם אפשר לבנות בריכה על גג הבית? או שכדאי פשוט להציב בריכה עילית על הדשא מבלי לחפור לצורך כל בור באדמה.  

התשובות לשאלות אלו הן חיוביות, כמובן שקיימות הסתייגויות כאלו ואחרות, אך טכנולוגיות הבניה מאפשרות בניית בריכה בשלב מאוחר יותר ולא כבר בשלב התכנון. אתם יכולים בהחלט להקים בריכה על גג הבית. מה שבטוח הוא שהקמת בריכה חייבת להיעשות ע"י אנשי מקצוע המתמחים בבריכות פרטיות.  ועוד נקודה למחשבה: אם אתם באמת מתכננים בריכה לצורכי שחיה ולא רק לשהייה נעימה במים, עליכם לבנות אותה במימדים המאפשרים זאת. כמו כן הקמת בריכה בחצר מחייבת התייחסות עיצובית של שאר האלמנטים המרכיבים את הגינה. ריהוט הגן אמור להיות מותאם לבריכה.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017