ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

בריכות- כעת גם בתוך הבית ועל הגג

הקמה של בריכות פרטיות הופכת להיות פופולארית יותר ויותר. הסיבה לכך נעוצה בעלויות נמוכות יחסית שנובעות מחידושים באופני הבנייה ובחומרים חדשים.
בבתים פרטיים מהודרים נהוג כיום להתקין בריכות כחלק מפנים המבנה. הבריכות לא משמשות רק לשחייה אלא גם לדקורציה התורמת לסגנון החללים הפנימיים. לא משנה באיזה סוג של בריכות תבחרו, מה שחשוב הוא שתבנו אותן על תשתית טובה שניחנת באטימות מקסימאלית. הקמת בריכות באחד מחללי הבית, פנים או חוץ, מחייבת עבודה של אנשי מקצוע שמיומנים בפתרון בעיות נקודתיות ובמתן תמיכה לכל תקלה אפשרית.
בריכות עד היום היו ממוקמות בעיקר בחצרות בתים פרטים וגדולים, וכיום הן עוברות שינוי קונספטואלי ופונות גם לעבר חללים פנימיים בבית ואף לגגות.
סביבת הבריכות אמורה להיות מרוצפת באופן שימנע החלקה ועם זאת שישווה מראה אסתטי ומהודר.
השוק מציע שני סוגי בריכות: הסוג הראשון הוא בריכות בטון, והשני הוא בריכות מתועשות, המכונות גם בריכות מודולאריות . תהליך הקמה של בריכות כאלו פשוט ולא כלול בעלויות גבוהות.
בריכות מתועשות עשויות מפלדה מגולוונת ורצפתן עשויה מבטון. ניתן לעצבן בכל דרך שבחורים, אפילו סביב לעץ המצוי בחצר.
בריכות מבטון יש לתכנן מראש עם תכנון הבית, ואילו בריכות מתועשות ניתן להקים גם בשלבים מאוחרים יותר.
בריכה בפנים הבית:  למי ששואף להקים בריכה מבלי לגרוע שטח מהחצר קיימות מספר אפשרויות . קיימות בריכות רבות שנבנות בתוך חלל הבית, בקומת הקרקע או בקומת המרתף. לבריכות פנימיות ישנם מספר יתרונות, במיוחד לאלו מכם שחובבים שחייה ולא רוצים להחמיץ אף יום מימות השנה בשל תנאי מזג אויר.
אתם יכולים להוסיף בריכה פנימית שתחבר בין שני חללים פנימיים, מעל לבריכות ניתן לבנות גשרים, כך שהבריכה משתרעת מתחתיו.
לפני תכנון בריכה יש לערוך בירור מהם הרגלי בני הבית  בכל הנוגע לשימוש ריאלי בבריכה . יש מי שיעדיפו בריכות מקורות שלא תהיינה חשופות כלל לשמש, חלק יעדיפו שחלקן יהיה חשוף וחלקן מוצל,  אחרים יבקשו להפריד את הבריכה לחלוטין  מאזור המגורים. יחד עם זאת בריכות בתוך הבית או שצמודות לו, מחייבות יתר שימת לב לכל נושא האיטום, שכן דליפה של מים יכולה להגיע ליסודות הבית ולסכן את המבנה כולו!
בבריכות המוקמת בחלל פנימי יש חובה לדאוג לאוורור מתאים, שכן אדים של מים, במיוחד אם הבריכה מחוממת בחורף לגרום להופעת עובש וטחב ולפגוע בצבעים שעל הקירות.
בריכות המוקמות על הגג:
בריכות המוקמות על גג הבית הן אופציה טובה לניצול שטח שלרוב מבוזבז. יש לקחת בחשבון את משקל המים שעומד על כטון וחצי למ"ר יש לדאוג לכך שהגג יוכל לשאת משקל כה רב. בבתים פרטיים כמעט שלא נהוג לבנות בריכות שחייה על הגג. בריכות על גג נפוצות יותר בפנטהאוזים המצויים בבתי קומות שהותאמו לכך מראש. חשוב מאד להדגיש, כי בכל מקרה חובה להתייעץ עם מהנדס קונסטרוקציה ולקבל את אישורו, הן בשל נושא המשקל  והן מחשש לדליפות, שעלולות לסכן את הקומה המצויה מתחת.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017