ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

אמבטיות עץ הן טרנד לוהט

 

שנים נהגנו לחשוב כי הרטיבות והלחות השוררים בחדר הרחצה אינם משתלבים עם חומרים כמו  עץ. העץ נחשב לחומר שאינו פרקטי למשטח או ריצוף בחדר האמבט. אך הטכנולוגיות המתקדמות ופיתוחם של חומרים חדשניים , הביאו לכך שעץ יוכל להישמר בתנאי רטיבות. עץ ניתן לשמר באמצעות חומרים ביתיים וכך להפיק ממנו את המראה הטבעי המשתנה והמיוחד שלו, כשהוא משתלב בנוף הקרמיקה, כיוריה חרס והזכוכית, ומעניק מראה חם ומודרני כאחד.

אחת מיצרניות האמבטיות הגדולות פיתחה טכניקה שמשתמשת בלבידי עץ לבנה הגדלים ביערות תעשייתיים, על –מנת למנוע פגיעה בסביבה. השימוש בלבידי העץ מאפשר ליצור כל צורה וזווית בתהליך ייצור האמבטיה.  חוזקם של הלבידים בשילוב טכנולוגיית היישום שלהם מאפשר יצירת פריטים שחיים בבטחה בקרבת סביבה לחה ורטובה.

אמבטיה מעץ מזמינה במיוחד- ראשית היא אינה קרה לעולם כך שתמיד נעים להיכנס לתוכה. המבנה שלה  מותאם לגוף האדם ומאפשר להירדם בה ללא סכנת החלקה. לאמבטיה מסוג זה עמידות מוחלטת בפני מים הודות למבנה הייחודי שלה בכולל שכבות עץ שעוביין מילימטר בלבד מה שמקנה לעץ גמישות ועמידות בפני התנפחות והתכווצות. באופן זה, מגע עם מים אינו גורם נזק למבנה האמבטיה.
כלומר, לאחר הטיפול המיוחד העץ עומד בכל האתגרים שעומדים בפניו כמו יכולת אטימות מושלמת למים, עמידות בפני לחות גבוהה,  תנאי עובש, קורוזיה, עמידות בפני הכתמה, עמידות בפני שחיקה פיזית ואף דחיית חשמל סטטי.

אמבטיות העץ הן מונומנט אמיתי ובעלות נוכחות עיצובית פורצת דרך בחדר האמבטיה. אמבטיות העץ מהוות מראה חדשני ויוצא דופן המתבטא בדו שיח בין ניגודים של צורה חומר ומרקם.  פרט לאמבטיות ניתן לקנות גם כיורים מעצים אציליים ופנלים מעץ למקלחת.

אמבטיות העץ מצויידות הרגליים ועומדות על הרצפה כמו כל רהיט אחר. מראה העץ הוא טבעי וניתן לראות את טבעותיו ומרקמו הטבעי המיוחד. אמבטיות מסוג זה מתאימות הן לחדרי אמבטיה המעוצבים בסגנון כפרי והן לחדרי אמבטיות בקווים מודרניים בגישה האקלקטית שמעוניינת להציג סגנונות שונות באותו החלל.

שימו לב, כי לאמבטיות עץ לא מתאים כל ברז אלא רק ברזים בצבעים דומים כמו נחושת. אי לכך רצוי שגם שאר הברזים באמבטיה יהיה בסגנון דומה בכדי לא ליצור כאוס סגנוני.

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017