ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

פסיפס אינו שם נרדף לשבלונות גיאומטריות או לציורי פרחים. כיום תוכלו להכניס לחלל האמבטיה שלכם תמונות פסיפס- אני מתכוונת לדיוקנות, וציורים שטרם הורגלנו אליהם.  למשל פסיפס בדוגמת שושני ענק על רקע שחור. בעזרת פסיפס השושנים, הכנסתם לחלל האמבטיה פיסת אומנות עכשווית ויצרתם פינה מרשימה מבחינה ויזואלית.  בתאורה נכונה, אריחי הפסיפס נוצצים ובאמבטיה נוצרת אווירה מדהימה.

אתם יכולים לחפות קיר שלם באמבט באמצעות תמונת פסיפס של פני אישה בסגנון יווני קלאסי. או למשל פסיפס של דמות קלאסית בשחור ובלבן, שמשפיעה ברוגע שלה ובקווים הנקיים על כל האווירה.
אל תפחדו להפך את חלל האמבטיה  ליצירת אמנות .  ליצירת האפקט המרשים אתם יכולים לפנות לחברות המתמחות בנושא והן יעניקו לכם קולקציות  , בעיצובם של מעצבים נודעים . למשל קולקציה של פסיפסים ששואבת השראה מהעיצוב ומהציור הקלאסיים, כמו גם מבדים כמו ברוקד בסגנון בארוקי ורקמות פרחים בסגנון צועני. התוצאה מרשימה במיוחד בציורי הפרחים הרקומים, המוגדלים כך שחלקיקי הפסיפס הקטנים מדמים את תפרי הרקמה. התוצאה: הפרחים נראים ממש כאילו רקמו אותם על הקיר בעזרת חוט ומחט ענקיים. אייכות הגלזורה והצבעוניות המרהיבה על חלקי הפסיפס הקטנים הופכים את הפסיפס ליצירת מופת.

שימוש בפסיפס שהוא אלמנט יקר ודרמטי בהחלט לא מתאים לכל כיס, אך הוא מלמד אותנו על המגמה החדשה בעולם עיצוב הפנים היום: העיצוב האינדיווידואלי, שתפור על פי מידה וייחודי מאוד.  לעיתים הוא  גם "גדול מהחיים" ומוקצן.  אם עד היום הבתים היו כמעט כולם זהים הרי שהיום מבקשים אנשים לתת את החותם האישי שלהם בכל דבר, בלבוש, באוכל, וגם בחלל שבו הם חיים.

פסיפס אמיתי ומרהיב יכול אם כן להגיע בכל גודל מבוקש, ועל בסיס כל ציור או צילום. הפסיפסים מורכבים מאלפי אריחי זכוכית מיניאטורית שמהווים פתרון עיצובי מיוחד, בעל עמידות לאורך זמן רב, צבעוני ויפהפה.
תהליך ייצור  הפסיפס מתחיל בעיצוב הנעשה באמצעות תוכנת מחשב. השימוש בתוכנה מאפשר להציג הדמיה דיגיטאלית מדויקת של הפסיפס. לראות את התוצאה הסופית עוד לפני שלב היצור. לאחר שנתתם את אישורכם,  הפסיפס  מיוצר בעזרת מכונה המרכיבה את אריחי הפסיפס על- גבי  גיליונות בגודל 30 על 30 ס"מ. בדרך זו אנו מצליחים לחסוך בעלויות יצור.התקנתו של הפסיפס היא פשוטה ואינה דורשת משאבים ששונים מאלו שנדרשים להתקנת חיפויים אחרים.  אחד היתרונות הייחודיים והבולטים הוא קלות תפירת הגיליונות  של הפסיפס זה לזה. הסידור המיוחד של אריחי פסיפס על גבי הגיליונות הללו,  גורם לכך שהם יתמזגו זה לזה על ידי הצמדה פשוטה בלי שנראה את החיבור.

את הפסיפסים ניתן ליצר בכל גודל- מחצי מ"ר ועד עשרות מ"ר. פרט לאפשרות להתקין את הפסיפס ישירות על הקיר, מומלץ לבדוק את ה"אופציה השקופה". מדובר בשיטה בה מודבק הפסיפס ללוח זכוכית מחוסמת בעזרת דבק פולימרי שקוף. הפעלת תאורה בזוית המתאימה מאחורי הפסיפס יוצרת אפקט מדהים של אור וצבע.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017