ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

חדר האמבטיה הוא מקום שאמור למלא אחר פונקציות שונות- חדר האמבטיה הוא מקום לאחסון מגבות, מוצרי טואלטיקה וכביסה.  כל אלו מאוחסנים בארונות האמבט הממוקמים במקומות שונים בחלל חדר הרחצה על-פי שיקולי מיקום  ובחירות עיצוביות.
בשנים האחרונות, עם השכלול המאסיבי של מוצרי הריהוט השונים ובכללם ריהוט אמבט מוצעים לכם אינספור דגמי ארונות אמבט אשר מקלים עליכם את השימוש ומנעימים את השהייה בחדר אמבטיה. ארונות אמבטיה עברו שינויים רבים בשנים האחרונות וכיום הם עשויים מחומרים משובחים העמידים בפני פגעי רטיבות ולחות. ארונות האמבט כיום מעוצבים תוך הקפדה על איכות ועל עיצוב פנימי וחיצוני כאחד. ארונות אמבטיה מוצעים לכם בשפע של דגמים צבעים וטקסטורות, הכל על-פי דרישה, הקו העיצובי בו בחרתם והאילוצים המיוחדים של חלל האמבטיה שלכם.  החנויות מציעות לכם שני סוגים עיקריים של ארונות אמבטיה: הסוג הראשון הוא מערכת ארונות מוכנה, אותה ניתן לרכוש בגדלים שונים ולהתאים למקום המיועד עבורם בחלל חדר אמבטיה. הסוג השני הוא ארונות אמבטיה בהזמנה אישית שנעשים על-פי הנחיותיכם השונות. 

החומרים השונים ליצור ארונות אמבט: מרביתם של  ארונות האמבט עשויים מעץ לבוד שעליו ציפוי פורמייקה. הפורמייקה היא חומר עמיד ונוח  מאוד לניקוי, מה שהופך אותה למתאימה מאד לחדרי רחצה. מלמין הוא חומר משמש לציפוי פנים ארון האמבט ואינו מומלץ לחזית. קיימות חזיתות של ארונות אמבט העשויות MDF, סיבית או סנדוויץ''. בארונות אמבט יוקרתיים קיים גימור איכותי מעץ מלא בשילוב זכוכית, רגילה, חלבית או צבעונית וישם כמובן גם  ארונות אמבט פשוטים העשויים מפלסטיק. איכות החומרים מהם עשויים ארונות האמבט חשובה מאד שכן הם מצויים על העת בסביבה לחה שיכולה לגרום להתנפחות הארון ולאיבוד צורתו.

פרזול ארונות אמבט: פרזול הצירים שעליהם נשענות דלתות ארונות האמבטיה חייבים להיות איכותיים במיוחד שוב מהסיבה שמדובר בחלל בו הלחות גבוהה ופרזול שאינו איכותי ישחק ויחליד.
עיצוב ארונות אמבט: ארונות אמבט ממוקמים בדרך כלל בקרבת או מסביב לכיור שכן רחצה והתארגנות דורשת מאיתנו שימוש זמין באביזרים כאלו ואחרים המצויים בארונות. בעלי חלל אמבטיה גדול יוכלו ליהנות מיחידת ארונות אמבט נוספת לזו שליד הכיור . יחידה זו תהיה ממוקמת באיזור צדדי ותקבל תפקיד פונקציונאלי ועיצובי כאחד.

ארונות האמבט הנפוצים כיום מגיעים בצורה מלבנית, וניתן  ן להוסיף גם מערכת של ארונות אמבט מעוגלים או משולשים, שיעניקו צורניות וקו עיצובי ייחודי ומעניין. ניתן לשלב בחלל אמבט גם ארונות עליונים. אנשים רבים מתקינים ארונות אמבט  צרים מעל לכיור כך שהחזית שלו יכולה לשמש כמראה. אפשרות נוספת היא להתקין ארונות אמבט מאורכים בשני צדי המראה שמעל לכיור.

מידות ארונות האמבט: עומק סטנדרטי של ארונות אמבט הוא כ- 40-60 ס"מ, זה תלוי בעומק הכיור ובאופי החלל. גובה ארונות האמבט הוא  כ-80 ס"מ מהרצפה, והאורך מתחיל ב-50 ס"מ, אך למעשה אינו מוגבל, רק מותנה בחלל פנוי. אם החלטתם על התקנת שני כיורים על המשטח בחדר האמבטיה רצוי שאורך ארון אמבט יהיה לפחות 120 ס"מ.

אם ברצונכם ליצור מראה קליל ואוורירי בחדר אמבט, רצוי שתתקינו  ארונות אמבט בעלי מראה "מרחף"- כלומר ארונות שתלויים על הקיר ללא מסד (צוקל). יתרונות נוספים בארון 
ללא צוקל הוא בקלות ניקוי הרצפה, ובמניעת התנפחות רגלי הארון בשל רטיבות שמגיעה מהרצפה. פתרון אסתטי נוסף בחדר הרחצה יתקבל באמצעות הוספת תאים פתוחים בגודל 12X12 ס"מ המשולבים לצד חזיתות ומגירות ארון האמבט. ניתן להציג בתאים אלו מגבות ואביזרים דקורטיביים כמו , נרות ריחניים או זרי פרחים מיובשים, שיעניקו כתמי צבע ויהפכו את חדר הרחצה למעוצב ונעים לשהייה. 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017