ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

הברזים החדישים המצויים בחדרי האמבט הם כבר מזמן לא רק מובילי מים אלא, אביזר דקורטיבי בעל אמירה אומנותית והצהרת סטאטוס. הברזים החדישים מאופיינים ברמה טכנולוגית גבוהה ובשלל עיצובים מרהיבים.
הברזים החדשים החדר האמבטיה נועדו להוסיף יופי – הם מצטיינים בחידושים טכנולוגיים ובשלל עיצובים ייחודיים. חלקם מגיע  עם ידית ג''''ויסטיק, בעלי חוליות גמישות, ברזי מפל, ברזים ללא ידית, ברזים גבוהים במיוחד ועוד.  הברזים משפרים את ביצועיהם, איכותם ועיצובם, ואין ספק כי הם בבחינת קפיצת מדרגה הן טכנולוגית והן עיצובית.  

מי שמסתובב באולמות התצוגה מתרשם ממבחר עצום של ברזים, מרביתם מחברות מובילות בעולם וחלקם תוצרת כחול-לבן. הקולקציות החדשות מבליטות כמה טרנדים שמדגישים חשיבה עיצובית חדשנית.  למשל:  ברזי המפל שמחזירים אותנו לחוויית הזרימה בטבע, ברזים גבוהים היוצאים מן הרצפה ומאפשרים את ניתוק הכיור מהקיר. קיימים ברזים עם ידית ג''''ויסטיק, בהשראת משחקי המחשב, ועוד חידוש מושך : חלקי הברז נפרדים, כלומר פיית מילוי וידיות, הופכים ליחידה אחת, בה ידית ההפעלה מעוצבת כטבעת החובקת את גוף הברז, ובסיבוב קל של הטבעת זרימת המים מתחילה או נפסקת. 
הברזים מעוצבים בכל סגנון קיים : סגנון עתיק, מודרני, היי טקי, ועוד. רובם של הברזים היוקרתיים מוצעים בסדרות, כלומר הברז מגיע בעיצוב שזהה לכל חלקי חדר הרחצה, וכך נוצר בחלל מראה אחיד והרמוני. מבחינה טכנית עלתה איכותם של הברזים. הדבר בא לידי ביטוי בהפעלה נוחה של הברז, בפתרונות חכמים שעוזרים לחסוך במים. בגימורים איכותיים כמו כרום ניקל מבריק או מט, ונירוסטה מט, בגוונים מוזהבים כסופים או בגווני ברונזה. חידוש נוסף שראוי לציינו הוא הוספת שכבת ציפוי עליונה המעניקה לברז הגנה מפני שריטות ודוחה טיפות מים שגורמות לכתמים.

הברזים הופכים לאלמנט פיסולי בחלל ואין גבול לפנטזיות ולעיצובים. דוגמה לכך, הוא ברז חדשני המשקף חשיבה המנתקת את הכיור מהקיר. הברז למעשה מותקן על הרצפה, מתנשא בצורת צינור חלק, דק  וגבוה ומסתיים בהרכנת ראש מעל לכיור. 
ברז בעיצוב זה קיים גם כפיית מילוי לאמבטיה, וכן כראש  מקלחת  פריסטנדינג העולה מהרצפה ומתנשא לגובה של 2 מטרים. באותו הסגנון קיימים  ברזים  במראה צינורי שיורדים מהתקרה ומסתיימים מעל לכיור. הפעלת המים היא בצורה של גולה על הקיר, בסמוך לכיור או על המשטח. 
החנויות מציעות ברזי המפל מרשימים שכוללים  קערה מזכוכית מורנו וידית הפעלה דקה ממתכת שעם הרמתה המים זורמים על פני הקערה כמו מפל רחב ומשמיעים קול פכפוך.

למי שאוהב סגנון העתיק, מוצעים ברזים יוקרתיים במראה אותנטי של פעם, חלקם אף בעבודת יד, עם שילוב של אמייל צבעוני.  
בחדרי הרחצה  המודרנים מקובל מראה ה"טוטאל לוק". ויצרניות הברזים תורמות להשגת מראה זה באמצעות סדרות של ברזים בעיצוב זהה לכיור, לאמבטיה ולמקלחון. 

טרנד נוסף הוא הברזים האלקטרוניים, שאם בעבר ראינו אותם רק במקומות ציבוריים, הרי שהיום  הם נכנסו גם לחדר הרחצה הביתי. הברזים הללו מופעלים ללא מגע יד, באמצעות חיישנים המפעילים את הברז.
יש לציין ברז אלקטרוני סולרי שאינו מופעל באמצעות בטרייה כמו בעבר, אלא באמצעות תאורת החדר. הברז הסולרי מצויד בבטרייה, למקרים של הפסקת חשמל.

טיפים: קנו ברזי אמבט מחברה מוכרת שנותנת שירות בכל חלקי הארץ. הבחירה בחברה מוכרת מבטיח לכם  זמינות של חלפים לברז, זמן רב  לאחר הרכישה. עליכם לוודא כי לברז ניתנת אחריות של  לפחות 5 שנים, האחריות אמורה לכסות את כל חלקי הברז ולכלול שירות לבית הלקוח. ברזים יוקרתיים מחייבים האחריות בת 10 שנים.

יש לוודא שצינור הכניסה לברז (המחבר את הברז לקיר) גמיש דיו שכן צינורות גמישים מאפשרים חיבור פשוט וקל של הברז.
לחדר הרחצה  כדאי לבחור בברזים שבהם ניתן להגביל טמפרטורה למניעת כוויות.
אבנית שהצטברה על גבי הברז ניתן לנקות באמצעות חומץ ביתי טבעי 5% ולאחר מכן לשטוף היטב במים פושרים. כדי לשמור על מראה מבריק של הברז עליכם  לנקותו במי סבון ומטלית רכה. הימנעו משימוש בצמר פלדה או סקוטשברייט, וחומרים המכילים כוהל, חומצות, חול, או אקונומיקה.

 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017