ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

בעולם עיצוב חדרי האמבטיה, הדקורים והפסים נחשבים לקישוטים דקורטיביים. כיום ישנו מגוון רחב ומיוחד של מוצרים הכוללים פסיפס אבן, פסיפס זכוכית, פסיפס גרניט פורצלן וכמו כן פסים ודיקורים העשויים קרמיקה ,מתכת או זכוכית .

החנויות מציעות סדרות של  פסים ודיקורים תואמים שעשויים מאותו חומר או שההדפס הקיים על גבי הפס זהה להדפס המצוי על פני  האריח.  קיים מגוון רחב  של פסים ודיקורים "ניטרליים" שתוכלו לשלבם על-פי סגנונכם האישי והייחודי על אריחי הקיר או הרצפה .
השימוש בפסיפס הופך יותר ויותר רווח, וניתן להוסיפו בסגנונות רבים ובעיצובים עוצרי נשימה. הפסיפס מודבק על גבי רשת כאשר גודל השטיחים הוא 30/30. שניתן לחתוך את השטיח לכדי פסים ברוחב שונה לפי דרישתכם.
באבני פסיפס ניתן לשלב מתכות או זכוכית ליצירת עיצובים אומנותיים ופורצי דרך. 
שימושי הפסים והדקורים: ניתן ליישמם סביב מראה כמסגרת דקורטיבית . כדאי  לשלב פס מעוגל מסביב לאמבט ובכך לשוות לאמבט מראה מסוגנן ואומנותי. בנוסך ניתן לשלב פס מסביב לחדר האמבטיה או בצורה אופקית .
בדוגמאות ריצוף מסוימות קיימים דיקורים שמשתלבים בתוך הדוגמא כחלק אינטגראלי מהריצוף.

לפני שקונים פסיפס יש לדעת: במקום בו אנו רוצים ליישם פסיפס חייבת להיות תשתית מתאימה- מידע לגבי התשתית תוכלו לקבל מבעלי המקצוע המתמחים בריצוף אמבט.  מחירים של פסיפס נעים סביב ה 200-250 שח למ"ר, כמובן שזה תלוי גם שטיב העבודה. מיישם הפסיפס צריך להיות מיומן ומקצועי בתחום הפסיפס.סוג הדבק המומלץ בהדבקת פסיפס הוא דבק בעל שיכבה דקה וגמישה- C2.
שאלות נפוצות בתחום דקורים ופסיפס:
 
אנו מעוניינם לבנות בריכת שחיה בביתנו הפרטי ולצורך כך שכרנו חברה קבלנית. המנהל עבודה רוצה להבין מדוע אריחי הפסיפס שרכשנו הגיעו עם נייר בפני האריחים: ראשית אתם יכולים לקבל הנחיות מפורטות ליישום פסיפס בבריכות על מנת שיהיה לכם רקע ולא רק כזה שמספקת החברה הקבלנית ששכרתם.

לבריכות שחיה מומלצים מספר דגמים לשווק עם נייר בפני האריח על מנת ששטח גב האריח יהיה ''''פנוי'''' לשכבת הדבק, כך נוצר מצב שבו הפסיפס והדבק באים במגע אחד עם השני מבלי שיהיה גורם מפריד כמו רשת. באופן זה המוצר יהיה מותקן כפי שצריך בתוך הבריכה ולא יתנתק מהמשטח בשל לחץ המים.

מהם המקומות המומלצים ביותר ליישום פסיפס? האפשרויות ליישום פסיפס הן רבות ומגוונות. אך עיקר היישומים מתבצעים בחללי אמבטיות בעיצובים שונים  חלל שלם, קיר בודד,ריצפה בלבד, מטבחים, לובי, בריכות שחיה ונוי ועוד.

האם ניתן ליישם פסיפס על-גבי  אריחים קיימים?
התשובה היא בהחלט כן! עבודה זו היא רק לאיש מקצוע מיומן, יש צריך ללטש מעט את האריחים עד לקבלת מראה מחוספס, לנקות את המשטח מאבק, ולהדביק הדבקה עם C2 גמיש ודק המיועד לפסיפס.
אופני יישום הפסיפס:  כל לקוח הרוכש  אבני פסיפס מקבל דף הנחיות מפורט ובו:
תהליך יצירת  תשתית מפולסת מאוד, תהליך מריחה של דבק C2 באמצעות כף טייחים משוננת 2 עד 5 מ''''מ ( תלוי בסוג הפסיפס), פירוט אופני ההנחה של שטיח הפסיפס , דרכי הידוק השטיח למשטח באמצעות כף טייחים חלקה עם גומי, פעולות שיש לעשות יום לאחר הורדת הנייר מהפסיפס , ופעולות תחזוק ושמירה .
 
 
 


ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017