ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

חדרי שינה נבנים בשנים האחרונות מתוך המחשבה שיש לתת להורים מענה לכל הצרכים.  יחידת שירותים ואמבטיה אשר צמודה לחדר השינה מאפשרת להורים להמשיך ולקיים חיים מעט יותר פרטיים למרות נוכחות הילדים בבית.

חדרי האמבטיה לרוב קטנים ויש לעצבם בחכמה מתוך שמירה על פונקציונאליות ומראה מסוגנן ואסתטי. לרוב, חדר האמבטיה מהווה חדר נפרד המחובר לחדר השינה, אך אפשר גם לשלב חדר אמבטיה בתוך חדר השינה, כיחידה פתוחה. אין ספק כי חדר שינה אשר כולל חדר אמבטיה פתוח, מהווה חלל באמירה עיצובית נועזת אך מחייבת בחירה מוקפדת של חומרים וצבעים.  תכנון שכזה מתאים לחלל גדול דיו, היכול להכיל את שתי הפונקציות גם יחד בצורה טובה. שימו לב כי אמבטיה או מקלחון בתוך חלל חדר השינה חייבים להיות מסודרים ונקיים ולא לפגוע באסתטיות של חדר השינה. כך שמומלץ ליצור הפרדה או הבחנה בין שני האזורים, קיימת אפשרות להציב פרגוד מגולף מעץ או כל מחיצה דקורטיבית אחרת הניתנת להזזה או לתלות מעין וילון מפריד. ניתן לבחור בשני סוגי ריצוף שונים בין חדר השינה לחדר האמבטיה הצמוד ,כמו פרקט בחדר השינה ואריחי קרמיקה.באמבטיה.
אמבטיה ושירותים יכולים להיות חלל סגור אך צמוד- ולכן עליכם לתכנן את הקירות כך שיבודדו טוב מרעשי המים . עיבוי קיר ניתן לעשות גם על-ידי חיפוי באריחים בעלי איכויות בידוד.

כלים סניטאריים לחדר האמבטיה צריכים להיות נוחים לשימוש וניקוי. כיום השוק מציע שפע של כיורים, מקלחונים, אמבטיות ואסלות המתאימים במידותיהם לחללים קטנים יחסית. האסלות כיום נסתרות בתוך הקיר ובכך חוסכות מקום , אגני אמבטיות ניתן להשיג בצורת קערות, מקלחונים מגיעים במידות רבות ונספר רב של עיצובי דלתות. לפני שיוצאים לבחור ריהוט או כלים סניטאריים לחדר האמבטיה בתוך או מחוץ לחדר השינה עליכם להתמצא במידות: גודל אמבטיה סטנדרטית הוא 160/70 ס"מ, אך קיימות גם כאלה שמידותיהן קטנות יותר -140/70 ס"מ ואף .120/70. 
אורך מינימאלי ליחידת שירותים הכוללת אמבטיה וכיור הוא 240 ס"מ, ומידת הרוחב 160 ס"מ. אם היחידה כוללת מקלחון בלבד (כלומר, ללא אמבטיה), הרוחב המינימאלי יעמוד על כ-120 ס"מ.

וכעת מספר טיפים חשובים:
אם חדר השינה ויחידה האמבטיה הצמודה מהווים יחידה פתוחה, וברצונכם ליצור ביניהם הפרדה, מומלץ כי תכניסו מחיצה או פרגוד דקורטיבי הניתנים להזזה או תלויים כמעין וילון מפריד. ניתן גם ליצור שוני בריצוף בין חלל חדר השינה לחלל האמבטיה, לדוגמה פרקט בחדר השינה ואריחים באמבטיה.  אל תשכחו לתת את הדעת בנושא הרעש שיוצרים המים- קיימות אופציות עיבוי קיר דקורטיביות ומסוגננות.
ישנם כלים סניטאריים החוסכים מקום ומתאימים לחללים קטנים .

חומרים: כלים סניטאריים הם שם לקבוצת מוצרים אשר כוללת בתוכה כיורים לאמבט, אגניות, אסלות, מושבים לאסלה, ניאגרות סמויות, מיכלי הדחה ועוד. בניגוד לתעוזה הצבעונית שחדרה בשנים האחרונות לתחום אריחי הריצוף והחיפוי למיניהם בתחום האמבט, כלים סניטאריים עשויים ברובם בקו לבן ונקי אך גם באופנים נועזים יותר ומחומרים בלית שגרתיים כמו , נירוסטה, זכוכית ועץ ובגוונים שונים . עיצוב כלים סניטאריים הפך בשנים האחרונות לדבר "החם" בחדרי האמבטיה השונים והכלים מסוגננים כפריט קישוט לחלל חדר האמבטיה והשירותים ועיצובם מגוון ועשיר מאוד ומושם עליו דגש רב מאוד והינו חשוב לא פחות מהפונקציונאליות שלהם.


 
 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017