ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

חדרי הרחצה כיום  מוקפדים מאד מבחינה עיצובית. כבר לא נהוג לקנות כילים סניטאריים סטנדרטיים, אלא להתאים אותם במיוחד לקו העיצובי שבחרתם. עולם הכילים הסניטאריים עבר בשנים האחרונות פריצת דרך הן מבחינת עושר העיצובים והחומרים והן מבחינת הנדסת האנוש  וכיום אתם יכולים למצוא בחנויות פרטי מעצבים שלקחו בחשבון כל גחמה שעתידה להיות לצרכנים.

אפשר לומר כי בין כל מתקני חדרי השירותים או האמבטיה,  האסלה היא זו המחייבת הקפדה בבחירה הן מצד תפקודה והן מבחינה האסתטית. לעומת זו קל להסתדר עם מידותיה כיוון שהן סטנדרטיות.  אסלות כיום או בשפה עממית בית / בתי שימוש , נחלקות לשני סוגים עיקריים:  סוג אחד הוא האסלות העומדות, שמונחות על הרצפה וצמודות לקיר. הסוג השני הן אסלות תלויות קיר שאין מגע בינן לבין הרצפה, בסוגי האסלות האלו נוכל למצוא את אסלות המונו- בלוק שהן למעשה אסלות המורכבות ביחידה אחת עם מיכל הדחה גלוי. כמו כן קיימות גם אסלות תלויות אשר מחוברות למיכל הדחה סמוי. הדרישה ההולכת וגודלת לשיפורים טכנולוגיים מצד אחד ולעיצוב מצד שני, מביאה את החברות המייצרות אסלות להציע מגוון רחב יותר של אסלות בגוונים שונים לבד מן הלבן המסורתי ולהשתמש בשרותם של מעצבים ידועי שם.

למשל: אסלת ילדים מעוצבת בשילוב תמיכות  של עץ למושב, מעניקה ערך מוסף עבור הקטנטנים,  דגם אסלה שניתן להתקנה על הקיר באמצעות חורי תליה נסתרים ואסתטיים למשעי , אסלות המשלבות צורות גיאומטריות במוצר אחד, ואסלות בעלות ראש עגול.

לפני שאתם עטים על החנויות רצוי שתגלשו באתר ותתרשמו ממה שיש לחנויות והיצרנים להציע לכם. 
לפניכם מספר טיפים חשובים אשר יסייעו לכם בתהליך קניית האסלה :
בררו מי היצרן: כשאתם בוחרים אסלה בדקו אם יש לה ''אבא'' כלומר שהיצרן ותיק, מבוסס ומהווה כתובת לכל שאלה ובעיה.
כמה זמן קיים הדגם בשוק? מטבע הדברים מוצר שנמכר בארץ הרבה שנים , מעיד על מוצר אמין שיש לו דרישה. מוצרים שמצויים די זמן בשוק מעידים על טיבם איכותם ועמידותם.
אחריות, אחריות ושוב אחריות:  דרשו תעודת אחריות מלאה מהחנות בה אתם מתכוונים לקנות את האסלה.
מי למעשה נותן שירות על תיקונים ותקלות באסלה? ובכן,  יצרן בעל מערך שירות עצמי הוא בעל זמינות טכנאים גבוהה ומחויבות למקצועיותם.
האם אסלות תוצרת חוץ מתאימות לשימוש בתנאי הארץ? כולנו יודעים שלכל מדינה יש מים באיכות אחרת והרגלי שימוש וצריכה אחרים. אסלה המתאימה באירופה לא בהכרח מתאימה לתנאים בארץ.
עליכם לבדוק שמבנה האסלה והשיפוע הפנימי שלה יהיה מספיק תלול ''לגלישת מוצקים''.
לאחר כל שטיפה יהיה בסיס האסלה הפנימי מספיק רחב ויאפשר כמות מים בגובה של 50 מ''מ לפחות. מבנה המישור העליון של האסלה יהיה כזה שניתן לשלב לו בקלות מושב תואם עיצובי ופונקציונאלי.
באסלות מסוג ''מונובלוק'' רצוי לבדוק שלמנגנון ההדחה יש אחריות. כמו כן מומלץ מנגנון הדחה השוטף את המים בלחיצה ולא במשיכה.

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017