ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

ברזים הם אמנם מוצר פונקציונאלי, אך גם בתחום זה משתנים הטרנדים, החומרים, העיצובים והתפיסות בנוגע להנדסת האנוש.
הברזים אינם קופאים על מקומם, ובהחלט ניתן לומר כי ההשראה לעיצובם נעה קדימה ואחורה על ציר הזמן.
ברזים בשנים האחרונות לא נופלים מיצירות אומנות. אם החלטתם לבנות או להקים חדר רחצה חדש, חשוב לא רק שתשקיעו מחשבה בסוג האמבטיה, יחידת הכיור, והמשטחים אלא שתתאימו את עיצובי הברזים בכדי ליצור הרמוניה סגנונית שתשדר "על אותו גל" .
חדר רחצה מהודר ובעל לוק עכשווי ומעודכן חייב להיות מאובזר בברזים לא רק טובים אלא גם מעוצבים. בפועל, קיימים בשוק אינספור עיצובים של ברזים. גם מגוון החומרים הוא רב ויש לבחור בחומרים שאינם משנים את צבעם במגע ממשוך עם מים, חומרים מספיק טובים שלא יבלטו עליהם משקעים של מים או סבון, ושניתן לנקותם ולהביאם למצב שיראו חדשים ומבריקים גם בעוד מספר שנים.
השוק אף מציע ברזים שעיצבו מעצבי על כמו  פיליפ סטארק. קיימים ברזים בצורת קוביות כרום ,שהמים מטפטפים מהם כמו מפל מים (עוד נדבך המחזיר אותנו אל הטבע), ואפילו ברז מעופף אשר הקבוע בתקרה ומוריד את המים מגובה רב יותר של זה הסטנדרטי.
השראה  לברזים נובעת, כאמור, גם ממקורות היסטוריים ומסורתיים, ולצד המראה ההיי-טקי והעיצוב המתועש והקר,המאופיין בקווים ישרים , מינימליזם ובוהק,  פורח טרנד הרטרו אשר  קיימת בו חזרה לחומרים הטבעיים ולמסורות נושנות של פריטים המעוצבים בעבודת יד. ברזים בעבודת יד הם פריטים חד פעמיים אשר בצידם גם הצהרה  על סטאטוס. חברות מחו"ל מציגות דגמים שביניהם ברזים בעיצוב אישי עבור הלקוח, הברזים הללו,  כוללים גימורים מיוחדים ואפילו חריטת ראשי התיבות של בעליהם.

בכל הנוגע לכלים סניטאריים ולברזים בפרט, עליכם לחפש את תו התקן- תו התקן מבטיח שימוש בטיחותי ואף מעיד על טיב המוצר ועמידותו לאורך זמן. אל תשכחו להצטייד בתעודת ביטוח המאפשרת לכם להחליף מנגנונים פגומים. אולי לא ידעתם- אבל גם ברזים חדשים עלולים להחליד, בעיקר כשמדובר בברזים בעלי מראה עתיק, ולכן, התעקשו על רמות גימור גבוהות, גם אם זה מייקר במעט את המוצר. ברזים חלודים פשוט לא מתפקדים ובמילא יהיה צורך להחליפם. 

המגמות והחידושים בעיצוב חדרי האמבטיה לא פסחו גם על הדיירים הקבועים בחלל, הכלים הסניטאריים. אם בעבר שלטו אביזרי סניטציה סטנדרטיים בלבד, כמו אסלות, כיורים ואמבטיות לבנות, הרי שכיום ניתן למצוא את הפריטים הללו במגוון עצום של צורות, דגמים, חומרים וגוונים. יש הטוענים כי  הכלים הסניטאריים העשויים חרס הם הנמכרים ביותר בבתים הישראליים. תהליך הייצור של כלי החרס כולל שריפה בתנור מיוחד בחום של כ-1200 מעלות צלזיוס, ובסופו של התהליך מוסיפים להם גלזורה. אותה גלזורה היא הברק המוכר שעל האסלות והכיורים, אשר מוסיף למוצר מעטה עמיד וקשיח בפני כתמים, שריטות ושינויי טמפרטורה, ומשמר אותו במשך שנים. יש לשים לב שהכלים הסניטאריים שאנו רוכשים הם בעלי תו תקן ישראלי, ושהם בעלי רמת גימור גבוהה וחלקה, עם פינות וקווים ישרים ונקיים.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017