ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מה זה בידה?
בידה הוא מתקן לרחצת חלקי הגוף התחתונים לצורך שמירה על ההיגיינה.  בשנים אחרונות ניתן למוצאו בבתים רבים. בידה הוא מעין מתקן דמוי אסלה נמוכה ועליה מורכב ברז המשמש לפעולת הרחצה. את הבידה מתקינים לרוב לצד אסלה רגילה. הבידה מיוצר בשני סוגים עיצוב עיקריים : בידה עומד ריצפתי וצמוד לקיר, ובידה צמוד קיר תלוי ללא מגע לרצפה. כמו כן תוכלו למצוא בידה בעיצובים ובגוונים שונים המעוצבים בידי מעצבים ידועי שם כחלק ממכלול עיצובי שלם של חדר האמבטיה. על הבידה השונים מותקנים ברזים המיוצרים במגוון צורות ייחודיות ובשלל גימורים מרהיבים. כיום נוכל למצוא חברות המציעות מערכות של אסלה ובידה תואמים הן בגוון והן בקו העיצובי.

הבידה הוא מתקן המכוון זרם עדין של מים לניקוי האברים המוצנעים. אין צורך להשתמש בנייר טואלט. הבידה נמצא בשימוש בכל העולם על ידי אנשים מכל הגילים אשר מעדיפים היגיינה משופרת באזור זה.
האם יש צורך בחלל גדול להכנסת הבידה? בידה מדגם חדיש מתחבר ישירות לאסלה הקיימת, ולכן אין צורך במקום נוסף.
הבידה מתאים לשימוש לכולם? אזור פי הטבעת הוא מדגרה אידיאלית לחיידקים ופטריות מסוגים שונים שעלולים לגרום לזיהומים, פצעים וגירויים. התזה של זרם מים חמימים ממערכת הבידה מבטיחה שהאזור הרגיש יהיה נקי לאחר השימוש בשירותים.

הבידה משמש גברים ונשים כאחד. הבידה מאפשר רחצה וניקוי ללא מגע יד על ידי שטיפה יסודית במקום ניגוב בנייר.
כמכשיר עזר לשמירה על היגיינה, הבידה זוכה לאהדה הולכת וגוברת בקרב אוכלוסיית הקשישים, הנכים, אצל אנשים שתפקודם המוטורי נפגע ואנשים שאינם שולטים בצרכיהם.

הבידה חשוב גם לאנשים בריאים אשר מעוניינים לשמור על בריאות וניקיון מושלמים. והכי חשוב – הידיעה שאתה באופן אישי תורם במעט  לשמירה על איכות הסביבה.
האם השימוש בבידה בטוח? על-פי המלצת הרופאים, הבידה  בהחלט בטוח לשימוש, והוא טבעי וידידותי לסביבה. נשים הרות וקשישים יגלו במהרה שהניקוי העצמי בשירותים נעשה יותר קל בעזרת הבידה.
השימוש בבידה מבטיח שרצפת בית השימוש וחדר האמבטיה תישאר יבשה ונקייה, ותורם למניעת תאונות החלקה בגלל רצפה רטובה.
מה משך תהליך התקנת הבידה בבית? התקנת הבידה עורכת כ-20 דקות לכל היותר משום שאין צורך לקדוח או לבצע שינויים כלשהם בשירותים. אופן ההתקנה פשוט ונעשה בעזרת מדריך ההתקנה המצורף לכל בידה .
ניתן להזמין התקנה על ידי טכנאי – בתשלום נוסף .

האם זקוקים לתשתית מיוחדת להתקנת הבידה? ובכן, כל שצריך הוא נקודת חשמל בשירותים .
מהו אורך חייו של הבידה? בידה העשוי מחומרים חדישים ומשובחים יחזיק מעמד שנים רבות. עליכם לבדוק מהי האחריות שמספק היצרן.
 כיצד יש לנקות את הבידה? פשוט מאד, יש לנקות את הבידה בעזרת מים וסבון.
טיפ בנושא אסלה ובידה:  על סוג מיכל ההדחה יש להחליט עוד בתחילת השלד, מכיוון   הכנות האינסטלציה לכל אחד מהן שונות, במיוחד בבחירת מיכל הדחה סמוי.

 

 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017