ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

ביותר ויותר בתים אנו רואים כי הבית מחולק ליחידת הורים שיש בה יחידת אמבטיה מחוברת לחדר השינה. למעשה, בבתים כאלו קיימים שני חדרי אמבטיה, האחד להורים והשני שמשמש את הילדים.

בחדרי אמבטיה לילדים קיימת מחשבה פרקטית ואסתטית המאפשרת לילדים שלנו עצמאות מוחלטת באמבטיה תוך שמירה על עיצוב שמתאים לגילם ויוצרים חווית רחצה נעימה וכיפית.  ילדכם יוכלו בקלות להגיע לברז ולצחצח שיניים לבד, וכשהם ירחצו ידיים או יסתרקו , לא תהיה להם בעיה להגיע למראה, כיוון שהיא תותאם לגובה שלהם. בחדרי אמבטיות לילדים יהיו מקומות יהיו מקומות בהם הם יוכלו להניח את המשחקים שלהם ומברשת השיער. ובגדול הם יוכלו לעשות הכל לבד בדיוק כמו שהם אוהבים, ממש כמונו הגדולים.

את המענה הזה יצר מעצב רהיטים שהפך לאבא וחקר במשך זמן את נושא חדרי האמבטיה של הילדים. הוא ביקש לדעת מה חסר להם ולכם כהורים, התחשב בבעיות היומיומיות שמצריכות התערבות שלכם, ובעיקר חשב מה יכול לשפר ולהפוך את החוויה באמבטיה למהנה ועצמאית. לאחר מכן הוא ישב וצייר  ומדד ומחק, ואז שוב שרטט ומצא את הכוון הנכון.

אז מה זה בעצם אמבטיות לילדים? באופן מעשי מדובר בסדרה של  ארונות אמבטיה ופריטים משלימים לחדר הרחצה, אשר תוכננו, עוצבו ונוצרו במיוחד עבור הילדים. לכל הרהיטים מאפיינים ייחודיים שהופכים כל רחצת ידיים לחוויה. בעיצוב קיימת הקפדה על הדברים החשובים לנו באמת - עיצוב ייחודי, חדשנות, איכות, בטיחות, התאמה לכל גיל, ובראש ובראשונה נוחות ופונקציונאליות.

חדר האמבטיה לילדים יהיה בעל מראה ילדותי שופע צבעים ואלמנטים הלקוחים מעולמות התוכן שלהם, וכך לא היה קשה לשלוח אותם לרחוץ ידיים או לשבת לבד על האסלה. הילדים שמחו להיכנס להיכל הרחצה כשהם מוקפים בגירויים ויזואליים שמשרים עליהם נינוחות ואוירה טובה.
 למשל: בכל ארון תתוקן ידית אחיזה ובכדי שיהיה להם קל לטפס  שירגישו בטוחים ושלא ימעדו.
המראות בחדר האמבטיה לילדים מונמכות ככל האפשר כך  שיוכלו לראות את עצמם כשהם מסתרקים. בנוסף יש גם ארון שירות ובו מראה נמוכה במיוחד, שאפילו הקטנים יוכלו לחייך לעצמם.
.
בחדר אמבטיה לילדים ישנם ארונות עם נישות פתוחות  בהן הם יוכלו  לשים את החפצים שהם רק שלהם. זה בדיוק המקום האידיאלי לשים את האוטו שמסרבים להיפרד ממנו בדרך לאמבטיה, או את שלל הסיכות הקוקיות ובובת הבראץ החדשה.

חדשנות ייחודיות:  ארונות אמבטיה לילדים הינו מושג חדשני בעיצוב הבית בכלל וסביבת הילדים בפרט. בארונות אלו משולבים איורים נבחרים פרי מכחולם של מאיירים ישראלים וידיות המעוצבות במיוחד עבורכם.  כאשר הילד גדל ואתם מעוניינים לשנות מעט את חזות האמבטיה תוכלו לעשות כן על-ידי פסי דקור סולידיים בעלי מוטיבים בוגרים יותר. את המראה הנמוכה בארון שירות תהפכו כלפי פנים, ובמקומה יהיה צבע רקע תואם לחדר האמבטיה.  גם את מדפי הנישה תוכלו לשנות.  ידיות שהורכבו גבוה כדי שלא יגיעו אליהן תוכלו לסובב כך שכולם יוכלו לפתוח את הארון.  בנושא הבטיחות, כל הדלתות מצוידות בבולמי טריקה וכל הפינות החדות נקטמות , המגירות מצוידות במעצור פתיחה, למדרגות הטיפוס יש שפה מוגבהת שהילדים לא ימעדו בטעות, והמראות בחדר האמבטיה לילדים מצופות בציפוי מגן מפני שבירה ופיזור של שברים.
 


 

 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017