ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

בתחום הברזים, היצירתיות לא מפסיקה לשחק, הן מבחינת העיצובים והן מבחינה טכנולוגית, לדוגמא: ברזים המווסתים את טמפרטורת המים באמצעות מערכת פיקוד אלקטרונית, ברזים בעלי עוצמות זרם משתנות, ועוד. דוגמה טובה לחדשנות בתחום הברזים, היא שילובה של  ידית צבעונית בחלקו העליון של הברז. הידית זוהרת בחושך ובכך  מקלה על הגישוש לעבר הכיור בלילה. עליכם לזכור , שעם כל העיצובים והחידושים בתחום חשוב שמנגנון הברז יאפשר את תפעולו בקלות. עיצוב מורכב או מתוחכם מדי עלול בהחלט להקשות על המשתמשים (בעיקר על ילדים), לבצע את הפעולה הפשוטה של פתיחת ברז מים.

"טוש" – ברז למקלחת:  בתחום זה קיימות מספר אפשרויות -תוכלו להתקין שלושה ברזי קיר: למים קרים, למים חמים וברז נוסף באמצע, אשר באמצעותו ניתן לשמור את הכוונון הנוח לנו מבחינת הטמפרטורה של המים. לחילופין, תוכלו להתקין רק שני ברזים - חם וקר - ולנתב ביניהם.  
 
אופציה נוספת ומקובלת אף יותר היא התקנת ברז מסוג אינטרפוץ בעל  ידית המשמשת לכוונון טמפרטורת המים (על פי סיבוב ימינה ושמאלה) ולסגירה ופתיחה של זרם המים (על ידי תנועה למעלה ולמטה).

ברז אינטרפוץ 3 מאפשר התקנת טוש קבוע או אפרכסת יד על מוט. ברז אינטרפוץ 4 דרך, מאפשר בנוסף לכך התקנת ברז נמוך יותר לצורך מילויי דליי מים לשטיפה, או לנקות את הרגליים.

ברזים לאמבטיה  - שלושת האפשרויות:  ברז עם ידית מיקס אחת או שתי ידיות אשר כולל גם צינור ומזלף המותקן על גבי הקיר. עליכם לוודא כי הברז ממוקם נכון על הקיר: עליו להיות ממוקם כך שהמים לא יזרמו על שולי האמבטיה. קיים ברז אשר מותקן ישירות על גבי דפנות האמבטיה- הוא כולל שתי ידיות (אחת למים חמים ואחת למים קרים) וכמו כן פייה למילוי האמבטיה, בדרך כלל עם דיוורטר המעביר את זרם המים מהפייה למזלף הטוש.

ברז תרמוסתטי – בעל מערכת ממוחשבת השומרת על טמפרטורת מים קבועה. למערכת זהו שתי ידיות - האחת לקביעת טמפרטורת המים הרצויה והשנייה לשליטה על זרם המים. החידוש במערכת זו הוא הימצאותו של כפתור ויסות בעל ניצרה ,אשר ממוקם על גבי ידית הטמפרטורה. כפתור זה שומר על טמפרטורת מקסימום של 38 מעלות צלסיוס שמתאים במיוחד לבתים עם ילדים קטנים שעלולים לשחק עם ידיות האמבטיה או המקלחת ולהיכוות. טכנולוגיה משוכללת: באביזרי המקלחות קיים תמצאו מגוון רחב של אפשרויות הזרימה של המים:

ניתן להתקין ברזים שיתיזו מים בדרך המקובלת - מלמעלה, אך יש גם אפשרות להתזת זרם מים מהצדדים וזאת על ידי התקנת כמה מתזים בקירות, או התקנת ברז בגובה של כמטר מהרצפה, השוטף את הגוף בזרם מאוזן. קיים גם פאנל שבו מספר מתזים וניתן להתקינו בכל מקלחת, זרם מסוג יוצר הרגשה של מסאז.

מערכות מקלחת בהפעלה אלקטרונית מורכבות מברז ממוחשב, עם שעון ולחצנים. פרט ל חיסכון במים ומספר  סוגי זרמים, אפשריים ,מאפשר הברז הממוחשב למשתמש, לתכנת מראש מתי למלא את האמבטיה, באיזו כמות של  מים ולשלוט בגובה הטמפרטורה שלהם.

ישנם ברזים למקלחות ולכיורים שהם בעלי  הפעלה אלקטרונית. אלה הם ברזים שעובדים על מנגנון הפעלה של עין אלקטרונית, אשר חשה את הכניסה שלכם למקלחת. מדובר צעצוע יקר, אבל מהנה.  

במערכות המקלחת המשוכללות יותר, קיים בפתח יציאת המים  מעין נחיר שעשוי מגומי, והוא מאפשר ניקוי קל ופשוט של הלכלוך המתרכז על השפופרת. הגומי מסייע בניקוי יעיל של האבנית. אי לכך מומלץ כי , בטרם רכישתם ברז  מקלחת, תבדקו האם מותקן בשפופרתו גומי כאמור.

ריכוז עצות בנושא ברזים לחדר אמבטיה:
1.בכדי להקל על הגישוש לעבר הכיור בלילה, התקינו ברז המשלב ידית צבעונית בחלקו העליון של הברז. הידית זוהרת בחושך.
2.בברז תרמוסטטי תוכלו לשמור על טמפרטורת מים קבועה של 38 מעלות. הדבר מצוין בבתים עם ילדים קטנים, העלולים לשחק עם ידיות האמבטיה או המקלחת ולהיכוות.
3.כדי להתפנק התקינו ברז שיתיז מים גם מהצדדים.
4.מערכת מקלחת בהפעלה אלקטרונית מאפשרת לתכנת מראש מתי למלא את האמבטיה, באיזו כמות מים ואת הטמפרטורה שלהם.
5.במערכות המקלחת המשוכללות יותר קיים בפתח יציאת המים נחיר העשוי גומי, המאפשר ניקוי קל ופשוט של הלכלוך המתרכז על השפופרת. בטרם רכישת ברז מקלחת בדקו אם מותקן בשפופרתו גומי כזה.

 

 

 
 .

 
 
 
 
 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017