ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דקורים הם פסיפסי אבן המשמשים משמשים לקישוט ולשילוב בחדרי אמבטיה, וכן לריצוף וחיפוי.
פסיפסי האבן עשויים מאבנים טבעיות קטנות המשובצות על משטח רשת. משטחים אלו מודבקים על הקיר ולאחר מכן ממולאים בחומר אטימה לחריצים (רובה). קירות המחופים בפסיפסי אבן משרים אווירה חמימה וטבעית.
מנעד הדקורים רחב וניתן למצוא גם דגמים יוקרתיים במיוחד כמו פסיפסי אבן וצפחה אשר מיוצרים בתהליך מיוחד בו מוטמעים באבן עיטורים שונים משולבים בזהב, מתכות שונות וגווני טורקיז. תהליך הייצור משלב חריטת עומק והטמעת צבע ומתכת בתוך האבן. פסיפסים מגיעים מוכנים ליישום על גבי רשת ומוגנים בפני כתמים ונוזלים.

הדקורים יכולים להשתלב במגוון רחב של אופנים. למשל כפס לאורך חיפוי קיר שעל ידי כך שובר את המראה החד גוני בחדרי אמבטיה . ניתן גם לחפות איתו קיר שלם .
דקור יכול להיות אלמנט בודד על משטח ריצוף או חיפוי קיר או מונח כשטיח על משטח ריצוף או חיפוי קיר.
אין ספק כי הוספת דקורים כמוטיב בחדר אמבטיה משדרגים את המראה ועוזרים בהבלטת האמירה העיצובית. הדקורים חולשים לא רק על חדרי אמבטיה בבתים פרטיים אלא ניתן לראות אותם מככבים בשירותי מסעדות מפוארות במכוני ספא יוקרתיים ועוד. פרט מחדרי אמבטיה ששם השימוש בדקורים הוא הנפוץ ביותר, ניתן לשלב פסיפסים גם כשטיחי אבן בתוך משטחי ריצוף פנימיים וכן בריצופים חיצונים כדוגמת חצרות ומרפסות.
פסיפסי אבן יכולים להשתלב היטב גם כחלק מקירות פנימיים בבית כשכאן מומלץ להדביקם בצורה שבורה ולא בקווים ישרים.

פסיפסי אבן משתלבים היטב גם בתוך קירות גדר הבית והן כחלק מהחיפוי החיצוני של הבית.
פסיפסים הם יצירות אומנות לכל דבר ונעשים באופן מיוחד על ידי אמנים ישראלים. פסיפסים אומנותיים מגיעים ב 2 צורות: כפסיפס מודבק על רשת ,או כפסיפס המוטמע אל תוך אבן. פסיפסים אומנותיים תוכלו להשיג בגדלים שונים ורמות גימור שונות. תהליך ההדבקה של פסיפסי רשת זהה לתהליך הדבקת הדקורים.
בפסיפסים המוטמעים אל תוך האבן , האומן משרטט את הסקיצה ההיקפית של הפסיפס העתידי, על אריח אבן. כעת, בתהליך צריבת לייזר גורמים להיווצרות גומחה בתוך האבן על פי השרטוט, אשר בהן האומן משבץ את האבנים.  עם סיום התהליך מתקבל פסיפס אבן אומנותי המשולב בתוך האבן.
את אריח האבן שבו מוטמע הפסיפס משלבים במקום הרצוי בתהליך זהה להדבקת אריחים רגיל.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017