ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

בחירת ברזים לבית נעשית על פי מספר קריטריונים על-פי ייעודם ברזים לחדר האמבטיה, למטבח או לחדר שירותים. חשיבות רבה ניתנת לאופן עיצובם ורמת הפרקטיות שלהם.  חברות שונות מייצרות קולקציות של ברזים בעלי קו עיצובי זהה המתאימים למגוון שימושים. הברזים מיוצרים כיום באמצעות טכנולוגיות  מתקדמות וחדשניות , ומשולבים בהם גימיקים מבחינת קויי העיצוב. כמו למשל  ברז בעל נורות LED המשנה את צבעה לפי טמפרטורת המים, או חיישנים שונים אשר מפעילים  את הברז באופן אוטומטי כשאנו מתקרבים או נמצאים במרחק מסוים ממנו. קיימים דגמים למקלחת ביניהם תוכלו למצוא ברזים נסתרים. שימוש באינטרנט יקל עליכם את הבחירה מכוון שהוא ייתן לכם אפשרות לצפות בתמונות של הברזים ובמפרט הטכני שלהם.

הברז אם כן כבר לא פונקציונאלי בלבד  ,עיצוב הברז הופך להיות יותר ויותר משמעותי בעיצוב הפנים. בין החידושים הבולטים תוכלו להיתקל שוב בברזים נפרדים למים קרים אשר חזרו לאופנה , אמנם בגרסה יותר מעודכנת המתאימה במיוחד לחדרי שירותים של אורחים,  ברזים בעיצוב תעשייתי  עבור מטבחים , ברזים בעלי ידיות X המצביעים על על מגמת "רטרו" , ברזים בעלי ידית ערבוב אחת  בעיצוב עדין ומינימליסטי אשר מסייעת לשליטה על טמפרטורת המים ועל עוצמת הזרם, ברזים המותקנים באופן סמוי אל תוך הקיר או שתוך הכיור בגימורים מגוונים ועדכניים בגווני מאט, מבריק ונירוסטה, המשווים לברזים מראה אלגנטי ויוקרתי .

המעצב  בשם ג’ין נובל , דמות ידועה בקרב מעצבי ברזי היוקרה, מוכר מאוד בקרב מעצבי ברזי יוקרה (אם יש דבר כזה), עיצב לאחרונה ברז בהשראת המשחק "פליסטיישן"- הוא התקין בברז כתפורים הדומים מאד לאלו שבקונסולת המשחק. לחיצה על O תפעיל את  זרם המים ולחיצה Xעל  תכבה אותם וכו''. מחיר הברז לא פורסם, אך אני משוכנעת כי הוא יקר מהקונסולה עצמה.

חברה אחרת בגרמניה,  פיתחה ברזים מעוצבים עם טריק נחמד בתוכם. החברה מייצרת ברזים מעוצבים שמזרימים את המים כמו ממפל אל הכיור כמו כן הברזים הללו מכילים נורות לד קטנות וחיישן טמפרטורה. בעזרת אלו “צובע”  הברז את המים בצבע המתאים. כך מים קרים נצבעים בצבע כחול, מים פושרים בצבע ורוד ומים חמים באדום. בברזים הללו קיים מנגנון שמאפשר הימנעות מכוויה או הרגשה לא נעימה מזרם מים קרים מידי ( כשאנו מצפים למים חמים).

רוב הברזים הנמכרים כיום בשוק  הם ברזי מיקסר, אשר מופעלים בעזרת מנגנון קרמי. מדובר במנגנון שמאפשר פתיחה וסגירה של המים באמצעות ידית אחת  שמווסתת את טמפרטורת המים. ברבים מן הברזים מודגש המראה המתכתי והם מיוצרים עם ציפוי ניקל, זהב וצבעי נחושת שונים אבל גם מקומו של הצבע הלבן במקומו מונח. אגב, לטיפות המים היבשות המצטברות על ציפוי הניקל ומכתימות אותו קיים פתרון פשוט, ניתן לרכוש בחברות המשווקות חומרי ניקוי על בסיס חומצה, שמשאירים שכבת וקס דקה על הברז, כעת המים מחליקים עליו ולא מותירים כתמים. די במשיחת החומר פעם בחודש בכדי לשמור על ציפוי מבריק.ואם לא הזכרתי את ברזי הפלסטיק אז כמובן שכבודם במקומם מונח ויש להם אף יתרונות מסוימים על גבי הברזים המתכתיים. מאחר שהצבע מוזרק לגוף הברז ואינו מהווה ציפוי חיצוני, הוא לא מתקלף כפי שעשוי לקרות בברזי מתכת, המצופים בציפויים שונים.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017